3 Ağustos 2011 Çarşamba

In The Kitchen

Yemeği ve yapmayı sevdiğim artık biliniyordur. Deneyimlerimi sizler için derledim :)
Çikolatalı Kek: 100 kere yapmışımdır. Perfecto...
Çilekli Pasta: Geçen gün yayınladığımın naturel ve leziz versiyonu. Kreması, sosu, herşeyi ev yapımı.
Tart: İlk ve son tart denemem. Gayet başarılı olmuştu ama çok yağ kullanmak gerekiyor, o kadar kalori alamam :) Hafif lezzetler peşindeyiz...
Çikolatalı Pasta: Yine hazır kullanmadan yaptığım spesyalim, bol çikolatalı... Bazen içimden gelirse şablonla süslüyorum.
Sebzeli Tavuk: Tavuk göğsünün tadı saman gibi diyorsanız, henüz benim ellerimden tatmadınız demektir :)
Bolca baharatlandırıp, kısık ateşte kapağını örtmeden, kurutmadan pişirirseniz tadına doyum olmaz.

10 yorum:

  1. hepsi çok leziz gözüküyor, bloğunuzu yeni keşfettim, bana da beklerim
    Baharmasali.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık, çok leziz gözüküyorlar
    Özelliklede çikolatalı pasta :)

    YanıtlaSil
  3. @Bahar, teşekkürler uğrarım.

    @Sevda S, sağol canım, benim favorim de o :)

    YanıtlaSil
  4. gecenin bir yarısı bu işkence yapılmaz insana. yapsan da yesek :) resimleri koyuyorsun ağzımız sulanıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Çilekli pasta? Olmamış görüntü olarak, sebzeli tavuk da görüntüden sınıfta kalmış ama diğerleri "çikolatalı sonuçta" eline sağlık :).

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, yaklaşık bi saattir burdayım galiba, çıkamadım bi türlü, ne eğlenceli bi yermiş:)Neyse, takipteyim, sevdim burayı:)

    YanıtlaSil
  7. çikolatalı ve çilekli şeysilere bayılırım. ben de yemek yaparım. bloguma da çok yemek tarifi yazdım. ama sildim hepsini. yazmaya başlayım yine.
    :)

    güzel gözüküyorlar.
    :)
    bi de yaban mersinli denesene.
    :)

    YanıtlaSil
  8. @Lütfi Mutluer, başka yerlerde görünce ben de deli oluyorum :)

    @Sadece Umut, pastaların yapımında o kadar uğraşıyorum ki süslemesi pek işime gelmiyor açıkçası. Tavuk iyiydi ama ya :)

    @Bahar006, beğenmene sevindim, zevklerimiz ortak galiba 'uyku' yazındaki yataklara bayıldım :)

    @deep, yükselenim boğa. Yemek aşkım ve renkli tarafım ordan geliyor. Sana da o yüzden yakıştırmıştım :)
    Yine yazsan da engin bilgilerinden yararlansak :)
    Yaban mersini denerim bir gün.

    YanıtlaSil
  9. ayyy hepsi çoook lezizzzz görünüyor. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...