16 Ağustos 2011 Salı

Boring Baby!

Tatil uzadıkça sıkılırım, boş oturabilen insan türlerinden değilim. Hayatta yapacak birşeyler muhakkak vardır ama benim için işe yarar birşeyler olması şart. Öyle kendimi oyalamak türünden değil, devamı gelecek, yaptığıma değecek bir iş olmalı. Sonuç olarak bu '9 ay çalış 3 ay yat' tekniği bende sökmüyor. Okula başladığımdan beri -ki 14 yıl oluyor- şikayetçiyim bu durumdan. Es kaza akademisyen falan olmaya kalkarsam ömür boyu bu işkenceyle yaşayamam ben!

Boş günlerimi değerlendirmek amacıyla başladığım Autocad kursunda çizdiğim nadide eserlerim...
 

Ay buna çok güldüm, pek manidar olmuş :)


14 yorum:

  1. Haha cok komikmiss :D

    YanıtlaSil
  2. bende bütün gün autocad başındayımm

    YanıtlaSil
  3. aahh çok haklısın.. ben de öğretmenim ve herkesin acayip özendiği 2 aylık tatil bana çook fazla geliyor,başka birşeylerle uğraşsan bile olmuyor sonuçta geri döndüğünde motivasyon eksikliği had safhada oluyor..iki aylık tatilin işe dönüşünü düşünsene, herkesin on günlük tatilden dönüşte yaşadığı stresin on katını yaşıyorsun , üstelik iki ay boyunca yazlık mekanlarda tatil yapabilme gücü pek kimsede olmadığından evde oturarak boşa harcanmış bir iki ay için çekilen stres çok da özenilesi değil! ama tabii insanoğlu işte, tüm sene bu iki aylık tatili düşünerek motive oluyorsun, ne yaman çelişki..a-ha ne uzun bi yorum oldu böyle, çok doluymuşum demek ki :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. 3 günden sonra tatil beni de sıkar muhakkat oyalancak bişiler bulmam lazım:)

    YanıtlaSil
  5. ''Dün yoğun bakım, bugün yoğum bakın'' a bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. @luzumsuzisleruzmani, :)

    @Bahar, elimiz mahkum :)

    @esinspiration, en verimlisi 2 ay iş - 2 hafta tatil şeklinde olurdu. Bence çok parası olsa da celebrity ler bile sıkılıyordur tatilden :)

    @inanırsakolurbence, oyalanacak bişey bulmak da zor :|

    @Konuşma Baloncuğu, aklıma geldikçe gülüyorum :)

    YanıtlaSil
  7. sabah sabah beni benden aldı bu karikatür...harika...harika... emeğine sağlık canım...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @gözde'nin gözünden, seni güldürebildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  9. karikatür çok komik sahiden.

    autocad'de ilerlemişsin.
    :)

    YanıtlaSil
  10. @deeptone, son 2 haftası var kursun, sertifika verirlerse gururla yayınlarım :)

    YanıtlaSil
  11. Ah o autocadi netcadi bana sor =) kursa başladığın çok iyi olmuş sonra çook lazım oluyor..

    YanıtlaSil
  12. @B.Erdgn, autocad e alıştım iyice ama bizim asıl işimiz netcad tabi. Onun kursları yaygın değil maalesef :|

    YanıtlaSil
  13. Nerede ikamet ediyorsun bilmiyorum ama istanbulda var aslında bikaç yer, takip edebilirsin. olmadı okulda öğrenmeye çalış, ben yeni mezun oldum inan ki iş başvurusunda bulunduğum her yer netcad istiyor. dedigin gibi o daha önemli.

    YanıtlaSil
  14. @B.Erdgn, istanbulda değilim maalesef.
    okulda bilgisayarla hiçbirşey yapmıyoruz :( Bilen birinden öğrenmek gerekecek.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...