4 Ağustos 2011 Perşembe

Love It!

Bu french i ne zamandır yapmak istiyorum ama mat siyah oje bulamadım. Klasik ve çok asil duruyor.


Sadeliği severim ama bu karmaşa çok hoş olmuş ya!

Photoshop un etkisi midir bilmiyorum, gothic tarafıma hitap ediyor :)

Louboutin delisi olmak böyle birşey. Tırnaklarımı kırmadan bu kadar uzatamam ki ben!

Pembe benim için çocuk rengi. Griyle birlikte daha yetişkin sanki.
 

Ben de denemiştim bir ara :)


I was walking along in the sun
Taking pictures of everyone
And there's something on the tip of my tongue
                                         

13 yorum:

  1. ah ben siyah ojeye bayılırım. maviye de. siyah oje ile siyah ruj da olacak. ve siyah penye kısa elbise.
    :) ve çıplak ayaklar of course.

    YanıtlaSil
  2. @deep, herşey güzel de siyah ruj? :)

    YanıtlaSil
  3. wowww ilk resme bayıldımmmm

    YanıtlaSil
  4. @tubitos, ah ona kim bayılmaz?

    YanıtlaSil
  5. şahane, biraz önce baktım bayıldım :) kardeşimi çagırdım oda bayıldı :)

    en üstteki tabi, nefis bişey..

    YanıtlaSil
  6. @Aslı, aile boyu manikür saadeti yaşatmama sevindim. Bu kadar seveni olacaksa hemen uygulamak lazım :)

    YanıtlaSil
  7. her iki siyah öjeyede bayıldım siyah mat ve parlak french in bukadar hoş durcağını tahmin etmezdim :) bide erkekler siyah ojeden hoşlanmam der bide bunu görsünler :))

    http://lamagiedemb.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. @la magie de MB, çok ince bir zevkin eseri gerçekten, erkekler ne anlar ojeden :)

    YanıtlaSil
  9. off o ilk resimi bnde yapmakistiyorum yaa harika ötesi bi güzellik siyah kullanılacaksa böle kullanılmalı kesnlkle cnm

    YanıtlaSil
  10. @Ayshenur, onun hayranı çok zaten :)

    YanıtlaSil
  11. Lofty bye, considerate chum :)

    YanıtlaSil
  12. Good bye, sweet soul mate :)

    YanıtlaSil
  13. Good bye, genial soul mate :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...