21 Ağustos 2011 Pazar

Editor's Cut: Coldplay - Violet Hill

Hep moda ikonu celebritylerin klibi olacak değil ya, bu sefer de çook sevdiğim Coldplay'in enn sevdiğim şarkısı Violet Hill'in klibini inceleyeceğiz :)
Grubun ilk savaş karşıtı şarkısı olarak karşımıza çıkıyor. Coldplay'in ninniye benzeyen yumuşacık tarzının dışına çıktığı, bass gitarla piyanonun müthiş uyumuna bir kez daha şahit olduğum (öncesi için bkz. Evanescence) hüznün en çok rock n roll'a yakıştığı kanaatimi güçlendiren, kısaca işiniz rastgelsin dedirten olağanüstü performansı :)

Klip Sicilya'daki Etna Yanardağı'nda çekilmiş. Renklerdeki hüzün ve eskimişlik beni uzaklara götürdü. 

Kıyafetler konsepti tamamlamış. Ceketlerdeki renkli detaylar çok sevimli :)

Çöpten çıkarılmış gibi duran gitarlara bayıldım.

If you love me
Won't you let me know
       

13 yorum:

  1. heraaaa, pazar pazar süper iyi geldi bu şarkı..benimde en sevdiğim 'şarkılarından' biridir kesinlikle.... paylaşım için teşekkürler...

    iyi pazarlar...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. sölediklerinin en ince ayrıntısına dek katılıyorum sana hera.
    :)

    YanıtlaSil
  3. @gözde'nin gözünden, bana da bir arkadaşım hatırlattı, paylaşmak güzel :)

    @deeptone, gönüller bir :)

    YanıtlaSil
  4. Gitarımı annem yok etmeseydi şimdi bi diy projesi içinde olabilirdim:)

    YanıtlaSil
  5. @inanirsakolurbence, ben benimkini çalabilseydim, canım pahasına korurdum :)

    YanıtlaSil
  6. işte benimki de çalamadığım için başka birine hediye edilmiş oysa ben dekor olarak seviyordum:D Boyardım ne küsel:)

    YanıtlaSil
  7. @inanirsakolurbence, yazık sana :) neyse ki benimki hala tozlu kılıfında duruyor :)

    YanıtlaSil
  8. adresimi değiştirdim. profilimden girebilirsin. :)

    YanıtlaSil
  9. Off kesinlikle muthis olmusss klip! Bu paylasima fena asik oldum :)

    YanıtlaSil
  10. sarki guzel, klip dahada guzel.
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. @deeptone, farkettim, icat çıkardın başımıza :)

    @Modafobik, aşık olmamak elde değil :)

    @Evy, aynen :)

    YanıtlaSil
  12. i love coldplay!!:)
    you've got a cool blog, i would be happy, if you check out mine,too.

    theswallowlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. @LIN*, thanks, I'll come by :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...