22 Ağustos 2011 Pazartesi

Ah Kristen Vah Kristen!

Bu aralar her blogda gördüğüm bu fotoğrafı neden herkes beğeniyor anlamış değilim. Kendine has bir güzelliği olan ve son zamanlarda en beğendiğim genç isimlerden Kristen Stewart, W Magazine dergisine kapak olmuş. İlk gördüğümde ben de tanıyamadım. Yoğun bir makyaj ve aşırı photoshopla sıradan bir kapak kızına dönüşmüş.
 Donuk suratlı FashionTv mankenlerinden farksız!


Kızın bütün olayı masumiyeti zaten, ince kaşları, çizgi dudakları... Dudaklarını bari şişirmeseydiniz!

Oysaki hafif makyajla ne kadar hoş, duru...


...ve genç 


 

Nesini sevdiniz ey ahali?!

15 yorum:

  1. bunu bende yazmıştım ama ben beğenmemiştim aynı fikirde olduğum için yorum yazıyorum özellikle makyajıyla fotoğraflarda daha çok lindsay lohan havası var gibi :)

    YanıtlaSil
  2. @Curcunam, bi de makyaj herkesi güzelleştiriyor falan diye yazmışlar bunun neresi güzel? Her insanın kendine özgü hoş tarafları var, herkes birbirine benzerse ne anlamı kalır ki? Benim gibi düşünenlerin olduğunu görmek güzel :)

    YanıtlaSil
  3. her haliyle balık gibi kız ya. balık derken, donuk yani :D hakkaten o makyajı hiç yakıştıramadım ben de.

    YanıtlaSil
  4. @Antandre, biraz çekingen bi kız, evet var bi donukluk ama doğal haliyle yakışıyor ona. Böyle makyajla falan bi de soğukluk eklemişler üzerine.

    YanıtlaSil
  5. ağır makyajlı halini ben de sevmedim, gözüm alışmamış, garipsedim:)en sondaki resimde süper çıkmış ama:)

    YanıtlaSil
  6. 3. ve 5. fotolarda iyiymiş.

    ama yeni mankenlerden çok iyiler var.
    sarışınlardan ama.
    bikaç tane olağanüstü güzel var.
    bilirsin hepsini.
    :)

    bi de brooklyn decker o ne öle.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @gülümse, en son resim benim de favorim.

    @deeptone, sarışınlar daha canlı oluyorlar :)
    brooklyn silikonsuz daha güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  8. Bu kızı pek beğenmesem de 5. fotoğraftaki halini beğendim baya baya:)

    İlk iki fotoğraf başka biri olmalı:D Hayır bilmesek tamam :D

    YanıtlaSil
  9. @inanirsakolurbence, bakışları güzel çıkmış o fotoda :)

    YanıtlaSil
  10. bencede ya ben ilk bakışta tanıyamamıştım bile

    YanıtlaSil
  11. @la magie de MB, kapaktaki Kristen Stewart yazısını görünce şok oldum. Hatta kapaktaki başkasıdır diye kendimi ikna etmeye çalıştım :)

    YanıtlaSil
  12. evet gercekten haklisin, cok kadinsi olmus. dedigin gibi masumlugu yok olmus. fazla makyaj
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. @Evy, kıza hakaret etmişler bence :)

    YanıtlaSil
  14. eee heracım ne de olsa burçtaşız:)zevklerimiz aynı:)ama dean hala benim bilesin:)

    YanıtlaSil
  15. @gülümse, tamam ama edward'ı ben aldım ona göre :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...