28 Ağustos 2011 Pazar

Mim: Hangi Prensessin?

Deeptone beni mimlemiş. Konusu, çocukken kendimize rol biçme isteğiyle yaptığımız testlerden bu sefer :)

Cinderella / Külkedisi :
[ ] Ebeveynlerinden biri vefat etti.
[ ] Cok ev isi yapman lazim
[ ] süslenmeyi seviyorsun
[ ] hayvanlari seviyorsun
[ ] annen cok sert
[ ] seni kiskanan kiz kardeslerin var
[ ] görüsünü söylemekten korkuyorsun
[ ] ayakkabilarini bikere arkadasinin evinde unuttun
[ ] sari sacin var


Jasmin / Yasmin :
[ ] Baban zengin/ önemli biri
[♥] aptal degilsin
[♥] sen ötekinler gibi degilsin, degisiksin
[♥] hayatta parasi cok oldugu icin birisiyle evlenmezsin
[♥] kendine cok hedef koydun
[♥] fazla arkadasin yok
[♥] özgürsün
[ ] zenginsin
[ ] ebeveynlerin hayatini kontrol etmek istiyor


Arielle:
[ ] ebeveynlerinin seninle ilgili beklentileri cok
[♥] kurallara uymaya calisiyorsun ama zor geliyor
[♥] kiskirticisin azcik
[ ] 3ten fazla kardesin var
[ ] birsey topluyorsun
[♥] uzun sacin var
[ ] ev hayvani olarak balikin vardi
[ ] fazlaca meraklisin
[♥] cok safsin, herseye inaniyorsun


Schneewittchen / Pamuk Prenses :
[ ] cirkin olmadigini biliyorsun
[ ] annen bazen seni kiskaniyor
[ ] az kalsin öldürülüyordun bi kere
[ ] Gida zehirlenmen vardi bikere
[ ] kisa sacin var
[ ] herkesle gidersin, tanimadigin insanlarlada
[ ] tüm arkadaslarin farkli
[ ] severek konusuyorsun
[ ] disarida icerden daha mutlusun


Mulan / Mulan savasci prenses :
[♥] erkek fatmasin
[♥] ailen/arkadaslarin biraz daha kiz gibi olmani istiyorlar
[♥] baska biri oldun bikere,kendin oldugun gibi olmadin
[ ] birisiyle kavga ettin
[ ] evden kacmayi düsündün
[♥] ebeveynlerin senin hayatini planliyorlar
[ ] iyi zamandan daha cok kötü zamanin vardi
[♥] aileni okadar cok seviyorsun ki, onlari korumak icin herseyi yaparsin


Dornröschen:
[ ] ebeveynlerin olmadigi insanlarla beraber yasiyorsun
[ ] azkalsin genc ölüyordun
[ ] sen nazik, sevgidolu ve düsüncelisin
[ ] sarki söyliye biliyorsun
[ ] hafta sonlari gec saate kadar uyuyorsun
[ ] cogu zamanini disarda gecirmeye calisiyorsun
[ ] manevi evlatsin, ebeveynlerin esah ebeveynlerin degil
[ ] cok romantiksin
[ ] pembe en sevdigin renklerden biri


Pocahontas:
[♥] büyük illeri gezmeyi seviyorsun
[ ] dindar degilsin, daha cok spiritual
[ ] seninle ayni kökenli(türk) olmayan birisiyle çıktın
[ ] ailenden birini kaybettin
[♥] ebeveynlerin seni cok koruyor
[ ] ailenden biri savasta suan
[ ] dogayi seviyorsun
[♥] siyah saclarin var
[♥] daha güzel daha egzotik bir yere tasinmak isterdin

Sonuç
Görüldüğü gibi Pamuk Prenses, Cinderella ve Dornröschen kesinlikle değilim. Jasmin ve Mulan'a benziyormuşum. İkisini de hiç izlemedim ama google amcaya sorunca çok şaşırdım. Bu ikisi hakkaten bana benziyorlar. Biri Hera'ya biri de diğer kişiliğim olan Ms.Alonso'ya. Demek ki neymiş test diyip geçmiyormuşuz :)

Tipe bak ya, aynı bana benziyor :) 

Ay valla sevdim ben bu kızı, meğer masallarda yaşayan bir yansımam varmış :) Beni yıllarca saçlarımın uzunluğuna bakıp Rapunzel'e benzeten arkadaşlarıma sesleniyorum, kültürsüz mantarlar!

Bu da Jasmin, dışardan görünüşüm oluyor kendisi, genelde böyle tanınırım hatta siz de beni böyle bilirsiniz amma velakin bu kabuğum, özüm yukarda :)  

mimlendiniz!!!
Biraz abarttım mı ne?!

18 yorum:

  1. Kalbin kadar temiz bu sayfada banada yer ayırdığın için teşekkür ederim :))) çok ama çok teşekkür ederim !!! mimlendikçe mutlu oluyorum :))

    YanıtlaSil
  2. ben de teşekkür ederim tatlım.bugün veya yarın yapacam inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. tesekkürler yapacagim en kisa zamanda;)

    YanıtlaSil
  4. @Styleistico, rica ederim :)

    @Curcunam, kalbim bu kadar temiz değildir sanırım :)

    @gülümse, hele bi yapma :)

    @Bütü, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Bence de saclarin falan Yasmin'e benziyor;)
    Ben de Yasmin ciktim, hatta zerre benzemeyerek. Nolcak simdi:P

    YanıtlaSil
  6. mim için tekekkürler,en yakın zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  7. Mim için teşekkürler tatlım;)

    YanıtlaSil
  8. Bu yazıyı okumanı istiyorum :)
    Bir Ramazan`ın Daha Sonuna Geldik
    http://www.anindayorum.com/2011/08/bir-ramazann-daha-sonuna-geldik.html

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim en kısa zamanda yapıcam. Çok zevkli... :)

    YanıtlaSil
  10. @SvGLove, dış görünüşüm jasmin galiba :)
    senin de özün jasmin o zaman :)

    @aysun, rica ederim :)

    @followupfashion, rica ederim :)

    @Nirvana, rica ederim :)

    @Lütfi Mutluer, hemen okuyorum :)

    @Mor Kelebek, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim okuduğun için :)

    Bi mim gördüm sanki :)
    http://www.anindayorum.com/2011/08/mim-bloggerda-ne-eksik.html

    YanıtlaSil
  12. @Lütfi Mutluer, yapıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil
  13. ama bu yazın çok komik.
    ve evet bende bu iki karakteri sana uygun buldum. bence de görüntüde ölesin ruhunda öbür türlü. ya bak bu iş çok karışık. şöyle herayla alonsoyu bir potada eritip ortaya karışık bir hera yapsak. tek bi kız.
    :))))

    YanıtlaSil
  14. @deeptone, geç kalmış ergenlik bunalımı yaşıyorum, belki yıllar sonra birleşirler kim bilir :)

    YanıtlaSil
  15. @QueenE, bakıyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...