26 Ağustos 2011 Cuma

City In The Kitchen

Yemek programlarını pek seyretmem, en azından yerli olanları. Jamie Oliver'ı severim, özellikle ormanın ortasında yaptığı mangal çeşitleriyle etçil bünyeme dayanılmaz anlar yaşatmıştır :)

Tv'de denk geldim Elif Korkmazel'in yemek programına. Yaptığı yemekler değil de mutfak dolabının üzerindeki şehir silüeti dikkatimi çekti. Mutfağın kalanıyla pek uyumlu olmasa da çok hoş bir ayrıntı olmuş.




Bu arada blogun şeklini şemalini değiştirdim, banner renkler fotolar derken köklü bir değişim oldu. Nasıl buldunuz panpişlerim? Son kez bakın eskisine :)

8 yorum:

  1. Sevdiim yeni banner'i! Kirmizi&Siyah iyidir, guzeldir hep;)

    YanıtlaSil
  2. Bannere bayıldım. Naısıl yapıyorsunuz bu cici bannerleri çok merak ediyorum.

    oldukça asıl olmuş.

    Bu arada benimde Tv de o mutfak dikkatimi çekti. Farklı buldum ve beğendim.

    YanıtlaSil
  3. @SvGLove, bende klasikten yanayım :)

    @milky, teşekkür ederim, photoshopta yapıyorum ben. çok iyi değilim ama kullanıyorum biraz biraz :)
    Mutfak çok tatlı olmuş, siyah versiyonuyla daha sade bir mutfakta mükemmel durabilir.

    @tubitos, sağol :)

    YanıtlaSil
  4. hera. alonso nasıl. bugünlerde pek ortada diil. :)

    YanıtlaSil
  5. @deeptone, arada bir gelip gidiyor, mesela yarınki post ona ait olacak :)

    YanıtlaSil
  6. @deeptone, yanıtını okudum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...