12 Ağustos 2011 Cuma

Mim: Movie Time!

Sevgili Deeptone beni yine mimlemiş :) Kendisine çok teşekkür ederim zira çok beğendim ben bu mimi :)
"Çok beğendiğiniz, izlemekten asla sıkılmayacağınızı düşündüğünüz 3 filmi (Üçlemeler üç film olarak sayılacaktır), neden bu kadar beğendiğinizi de açıklayarak yazın"

1. Constantine (2005)

Sevdiğim herşey vardı bu filmde. Cehennem, iblisler, melekler ve şeytan arasında gidip gelen konusu, aksiyon-gerilim dolu ögeleri ve fantastik atmosferi tekrar tekrar seyretmeme sebep olmuştur.

2. Devil's Advocate (1997)

Fantastik filmleri seviyorum. İçine korku ve gerilim varsa daha da çok. Bu filmi eşsiz kılan iyi düşünülmüş kurgusu, şaşırtıcı sonu ve oyuncularıydı. Keanu Reeves'i de bu yüzden seviyorum, adam en çok fantastik senaryolara yakışıyor :)

3. Twilight (2008)

İşte buna film gözüyle bakamıyorum. Dahil olmak istediğim bir masal gibi. Kendimi Bella'ya benzetiyorum sanırım. Eğreti durduğum bir hayat ve pencereden gelip beni kurtaracak bir sevgili beklentisi. Kim olduğumu bulmaya çalışmak. Öyle birşeyler işte.

Tubitos, Sevda S ve Rockunzel i mimliyorum...

25 yorum:

  1. Teşekkür ederim mim için! En kısa zamanda yazıcam :)

    YanıtlaSil
  2. @Rockunzel, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  3. canım mim için çok teşekkürler. en kısa zamanda yapıcam :)

    YanıtlaSil
  4. daha postunu görür görmez senle çok iyi anlaşacağımızı anladım.Sonra da öğrendim ki sen de benim gibi Kova kadınısın.Hani kan çekti derler ya bizim de zodyaklarımız çekti anlaşılan:)ben de twilight hayranıyım,vampirli,canavarlı,yaratıklı tüm filmlere bayılırım.Mutlaka izliyorsundur, Supernatural hakkında ne düşünüyorsun?benim favori dizim:)

    YanıtlaSil
  5. @gülümse, ortak zevklerimiz olmasına sevindim, kovalar heryerde belli olur zaten :) supernatural'ı seyrediyorum ama biraz geç başladım izlemediğim çok bölümü var. Dean favorim bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Twilight favorimmm :)

    dujufashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @duju, nasıl olmasın :)

    YanıtlaSil
  8. dean winchester'ın üzerine yalannn,harammm:)

    YanıtlaSil
  9. @gülümse, bak paylaşmam ha :)

    YanıtlaSil
  10. önce ben gördüm,önce ben gördüm:)

    YanıtlaSil
  11. @gülümse, bu bir savaş ilanıdır :)

    YanıtlaSil
  12. Hera; mim için teşekkürler, en kısa zamanda cevaplıyorum :)

    YanıtlaSil
  13. dean için savaşta herşey mübahtır:)arka fonda eye of the tiger'ı duyar gibiyim:)

    YanıtlaSil
  14. 3 filmi de çok beğenerek izledim , hele şeytanın avukatını, defalarca izledim....

    sevgiler..

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. @gülümse, wowwww.... tamam canım ben edward'ı alayım o zaman :P

    YanıtlaSil
  16. @gözde'nin gözünden, şeytanın avukatı başyapıttır, 90 ların güzel filmlerinden. Keanu ne yapsa güzeldir ya :)

    YanıtlaSil
  17. esrarengiz, gizemli filmleri seviyorsun. çok hoş. keanu. favorim. onu hayatta izdüşümüm olarak görürüm.
    :)

    YanıtlaSil
  18. @deeptone, tam üstüne bastın :) artık ne zaman seni okusam keanu yazıyormuş gibi düşünücem :)

    YanıtlaSil
  19. Seçtiginiz filmler çok iyi Keanu tmm ama ben Al Pacino desem :) bayılırım.

    Edward belki, Jacop mutlaka :)) ilk filmden itibaren en sevdigim karakter..

    YanıtlaSil
  20. Kova kadını olmak ayrıcalıktır, söylemeden geçemicem :))

    YanıtlaSil
  21. @Aslı, Pacino iyidir :)
    Jacop bazen, Edward always!!! :)
    Biri şu kovaları kendini sevmekten alıkoysun artık :)

    YanıtlaSil
  22. Aynen bu 3 filmi de uykum gelmediğinde ve sıkıldığımda..bıkmadan usanmadan tekrar tekrar izliyorum heheh :D

    YanıtlaSil
  23. @Meltemce, benim de en büyük zevkim replikleri önceden tahmin etmek oluyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...