19 Temmuz 2011 Salı

Tasarım Yüzükler

Pistol



Çok orjinal bir fikir. Yüzüğün içine istediğin fotoyu koyuyorlar, gün ışığına tutunca belli oluyor ya da karanlıkta ışık tutunca projeksiyon etkisi yapıyor ve istediğin yere yansıtabiliyorsun

Buna tırnak yüzüğü diyorlar, Hint kültürüne ait galiba. İlginç ama takacağımı sanmıyorum :)

Kanat merakım biliniyordur sanırım :)

Evlilik saatini parmağında taşımak, hem de dijital ekranda :)

Bir yere takılır bence...

İşte buna ihtiyacım var :)

 Lego yüzük Bir bütünün parçası olmak benim için ilişkinin tanımıdır. Bu yüzden böyle takım olan şeylere bayılıyorum.

Ben mi çok fesatım yoksa bunlar biraz manidar mı olmuş :)

İşin rasgelsin :)

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden ilginç. Resimliye, kanatlara bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. en üstteki çok hoşuma gitti. Ayrıca sen çok fesatsın :)))

    YanıtlaSil
  3. @Sevda S, kanatlı çok popüler zaten, resimli olan da çok romantik :)

    @Lütfi Mutluer, pistol çok hoş gerçekten. Ayrıca ben fesat değilim, bildiğin manidar olmuş :)

    @tubitos, yess :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...