12 Temmuz 2011 Salı

İrlanda Rüyası: Jonathan Rhys Meyers

Son bir kaç gündür hakkında yazı hazırlamayı düşünüp duruyordum. İçime mi doğdu nedir, fotoğraf ararken geçen hafta intihara teşebbüs ettiği haberini okudum. Depresyon ilaçları almış, ihbar üzerine gelen sağlık görevlilerine zorluk çıkardığı için polis zoruyla hastaneye kaldırılmış. Alkol problemi olduğu biliniyor, birçok kez rehabilitasyona gitti. Sorunlu bir çocukluğu olmuş. Babası o 3 yaşındayken ailesini terketmiş. 16 yaşında okuldan atılmış. Sokaklarda serserilik yaparken bir ajans tarafından keşfedilmiş. 33 yaşında ve şimdiye kadar birçok filmde, reklamda yer aldı. The Tudors dizisindeki VIII. Henry rolüyle tanındı. Oyunculuğunu ayrı kendisini ayrı severim. Feminen hatlarıyla 'Güzel erkek' kavramına hayat vermiş insandır.
İzlemiş olduğum filmlerine gelirsek:
Octane(2003) Hayatımda izlediğim en saçma film olmasına rağmen onu görmek uğruna sonuna kadar seyretmiştim. Ve evet, son 20 dk da oynuyor :)

Match Point(2005) Jonathan olsun ya da olmasın kesinlikle ilk 10 listeme girecek filmlerden. Hayata bakış açısı, verdiği mesaj, şaşırtıcı sonu ve İngiltere havasıyla Woody Allen'ın ellerinden öptürecek bir performans... Scarlett'le çok 'cool' bir çift olmuşlardı. Zaten kısa süreli çıktılar.

August Rush(2007) Müzikal özelliği taşıyan, masalsı bir yapım. Aslında bu tarz filmler pek tarzım değil ama Jonathan için izlemiştim. Sonradan iyi ki izlemişim dedim. Sadece müzikleri için bile seyredilebilir. Bazı şarkıları Jonathan kendisi söylüyor. Sesi de hiç fena değil :)

En sevdiğim şarkısı, sesinin rengi çok güzel.
                                  

If you hadn't found me I would have found you...


Filmin en sevdiğim sahnesi. Bu film için ayrı bir post mu yazsaydım acaba :) 
      

From Paris With Love(2010) Eğlenceli bir 'action' olmuş. John Travolta'yla iyi iş çıkarmışlar.

The Tudors(2007-2010) Ve gönlüme taht kurmuş dizisi... Geçen sene bu zamanlar 4 sezonu 1 haftada seyretmiştim :)


Asabi, hırçın, otoriter, küstah ve çekici...

Yaşlılığı bile güzeldi :)

Uzatmalı sevgilisi Reena Hammer. 7-8 yıldır birlikteler sanırım. Kaç kez ayrılıp barıştılar sayamadım. Şuan ayrılar sanırım. Kız güzel değil diye eleştirilmişti. Gönül bu dostum!

Bu kadar yakışıklı bir adam, kadın ya da erkek elde edemeyeceği insan yok, milyon dolarlık evinde intihara teşebbüs ediyor. Bu adam bile mutlu olamamış, aradığını bulamamışsa, niye yaşıyoruz ki?!

4 yorum:

  1. The Tudors dizisi ile benimde gönlümde taht kurdu ! Her gördüğümde hüzünleniorum nedense diziyi :)) Aşırı güzel oyunculuğu ve setin güzelliği ile muhteşemdi. İntihara teşebbüs etmesine üzüldüm açıkçası yakışmadı ona :)

    YanıtlaSil
  2. @Curcunam, En kısa sürede toparlanır umarım :(

    YanıtlaSil
  3. He's definitely something! I loved him in the Tudors. I am now following you, would love if you could follow me back :) Come by and see me at the-wardrobe-stylist.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. @The Wardrobe Stylist, Of course, It's a pleasure for me :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...