7 Temmuz 2011 Perşembe

Mimmm!!!

Derinliğin Sadeliği blogunun sahibi Deep, beni mimlemiş. Kısa ve güzel bir sorusu var.

-Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırdınız?

Valla bana kalsa elektronik ne varsa alırım ama madem bir tanecik hakkım var Mp3 Player ımı kurtarırdım. Müzik olmadan yaşayamam :) Bu arada 3 yıldır Creative Zen Stone Mp3 Player kullanıyorum. İnanılmaz memnunum. Minicik ve ses kalitesi mükemmel.

Ben de Çay Tost Ayran, Altın Saçlı Kız, Smallest Things, Duju Fashion, What's Next, Addictive İstanbul Girlshygirlguide, Cecilia'nın Masalı, Tırnaklar Fora yı Mimledim gitti...

6 yorum:

  1. bayan müziksever stockholm.
    :)

    YanıtlaSil
  2. çok tşkler tatlımm co begendim mimi:)

    YanıtlaSil
  3. @Blush, kesinlikle :)

    @deep, müzik aşığı desek yerinde olur :)

    @Ayshenur, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  4. kuzum mim e blogumda cevap vermek isterdim ama sevgilimin benden beklediği cevaplar düşündüğümden farklı oldugundan ve onun sürekli bloguma baktıgını bildiğimden,,cevaplayamıyorum =/

    YanıtlaSil
  5. @girlshygirlguide, Önemli değil tatlım, cevaplamış kadar oldun :) Aile içi kavga çıkarmayalım bir mim için :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...