16 Temmuz 2011 Cumartesi

Biri Dergi Mi Dedi?

Ne kadar çok şey birikmiş! All, Süper, Elle, Instyle, F1Racing... Bir sürü dergi, onlarca sayı... Ben de diyorum, niye hiçbirşey sığmıyor odama :) Hepsini attım, geri dönüşümcüler bayram etmiştir :P İçlerinden bişeyler kesmişim, hoşuma gitti heralde. Onları atmaya kıyamadım.

Beymen'in 2004 yılı broşürü. Elbise, yüzükler ve kıza bayıldımm ♥ Küçükken de zevkliydim ben ya :)

İncilerin zincirlerle kullanılması fikri çok orjinal. Asi şıklık tam benlik

Spor olan şeyleri sevmem, bilinir. Ama böyle şık olunca sevmemek elde değil!

Bu kızcağızı da beğenmişim işte :)

Bir ara sürekli dinliyordum. Şimdi yine dinliyorum. Klip biraz sakıncalı ama şarkı süperr ♥
                                

4 yorum:

  1. yani geçmişi atarken geçmişe gittin :)

    YanıtlaSil
  2. @Lütfi Mutluer, biraz öyle oldu galiba :)

    YanıtlaSil
  3. ah o dergilere ben de bayılırım. ama evet okuduktan sonra atmak en iyisi. ama ben de keser saklarım.

    örneğin, hemen kontrol ettim.
    gucci, envy me reklamını saklıyorum.
    siena miller, boss orange.
    bir de intimissimi reklamları.
    intimissimi, tam sevdiğim marka işte.
    :)
    eh ben de zevksiz sayılmam hani.
    :)

    YanıtlaSil
  4. @deep, kesinlikle atmak gerek, bir süre sonra çöp eve dönüşüyor heryer.

    Jonathan Rhys Meyers - Hugo Boss reklamı var bende de :)
    intimissimi iyiymiş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...