5 Temmuz 2011 Salı

Editor's Cut: Beyonce - Why Don't You Love Me

Director's Cut olur da Editor's Cut olmaz mı, ben yaptım olacak :) Müzik aşkımı sizlerle buluşturmanın yeni bir yolunu keşfettim. Bundan sonra sevdiğim müzik videoları inceleme altına alarak bazı kesitler yayınlayacağım. İlk video olarak Why don't you love me'yi seçtim. Retro tarzında çekilmiş ve Beyonce'nin kılıktan kılığa girdiği eğlenceli bir klip olmuş.

Siyah eyeliner, uzun kirpikler ve kırmızı ruj... daha ne olsun!

Klibteki en güzel hali budur. Asi ve zayıf :)

Saçlarını toplama şekli çok güzel. Ne topuzu derler bilemedim, bülbül yuvası gibi :)

Bu makyajı çok beğendim. Gözleri o kadar etkileyici olmuş ki... Yüzükleri de harika. Kocaman yüzükleri seviyorum. İlk izlediğim zaman bu ojeyi heryerde aramıştım. Chanel Riva'ydı sanırım. Bende en yakın Avon Vintage Blue var. Hatta blogun ilk post u bu ojelerdi :)

Bu kadar güzel gözlere nude dudaklar yakışırdı zaten.

Makyaj güzel ama kahkülleri hiç sevmedim.

Hele bu kılığından nefret ettim. Çok şişman ve itici görünüyor.

Klasik ev hanımı işte :)

Küpelerini çok sevdim. Uzun kirpiklerini daha da çok...

Sarı saçı melez tenine yakıştırmayı başardı ya, diyecek hiçbirşey yok.

Burda Rihanna'ya benziyor sanki. Aman Allah benzetmesin! Çoğunuzun aksine Rihanna'dan hiç hazetmem.

Hizmetçiden çok babaanne gibi olmuş :)

Klibin son sahnesi. Siyahlar içinde, elinde kırbacıyla... Beyonce seni seviyoruz

                                

6 yorum:

  1. merhaba. gelicem tekrar sık sık. görüşürüz.

    bir mimin var bende.

    YanıtlaSil
  2. @deep, beklerim.
    Hemen cevaplıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Göz makyajı çok iyi. Daha iri ve etkileyici görünmüş. Güzellikte altın çağını yaşıyor sanki bu aralar.

    YanıtlaSil
  4. @Blush, bayıldım resmen. Keşke yapabilecek birini bulsak :)

    YanıtlaSil
  5. hımmm.
    sen latin ve güney amerikalı dilberleri seviyorsun.
    :)

    YanıtlaSil
  6. @deep, yok ben Beyonce u seviyorum :)
    Akıllı ve güzel olabilenlerden...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...