10 Temmuz 2011 Pazar

Adımı Değiştirdim!

Uzun zamandır tekrar tekrar karar verip vazgeçtiğim birşeydi, sonunda yaptım. Ms.Alonso olarak bildiğiniz ismimi Hera olarak değiştirdim.
Aslında Hera başından beri burdaydı, tüm ruh hali yazılarım, müzik tavsiyelerim, mesleki zırvalarım onun eseridir. Kendisi yoğun olarak kova burcunun etkisindedir. Klasiği sever ama yenilikçidir de. Bir kot bir t-shirt kombini vazgeçilmezidir. Rengarenk şeyleri sevmez, favori renkleri siyah, beyaz, lacivert, gri, füme, bej, pudra rengidir. Rock müzik dinler. Siyah eyeliner-kırmızı ruj rutinidir. Zayıflık takıntısı vardır. Karanlık adamları sever. Soğuk ve mesafelidir. Çok yakın arkadaşları dışında kimseyle muhattap olmaz. 
Geri kalan moda, aksesuar, oje, makyaj, dekorasyon yazılarım Ms.Alonso'ya aittir. Kendisi çoğunlukla yükselenim olan boğa burcunun etkisindedir. Mor, lila, haki renklerini kullanır. Elbise, etek, bluz giyer. Club müzikleri dinler. Babacan adamları sever. Meraklı ve canayakındır. Herkesle iletişim kurmaya çalışır. 

Bende kişilik bölünmesi olduğuna dair şüphelerim çok güçlü ama kişiliklerimin birbirinden haberdar olması işi bozuyor :) Kimlik adında bir film vardı. Hava şartları yüzünden bir sürü insan bir otelde mahsur kalıyor. Sonra da teker teker öldürülüyorlar. Katil kim diye ararken hepsinin de aynı tarihte aynı yerde doğdukları ortaya çıkıyor. Meğer kişilik bölünmesi olan bir adamın karakterleriymiş hepsi de. İçlerinden biri katil, diğer kişilikleri öldürüp en son kendi kalıyordu. Sinemada izlemiştim. Hera kurguyu, Ms.Alonso John Cusack'i beğenmişti :)


10 yorum:

  1. ha ha ha ha

    hera isim olarak daha iyi. ms alonso çok erkek ismi kaçıyor ve sen her iki kimliğinle de hiç erkeksi diilsin.

    iki kimliğini de pek sevdim. hangisini tercih edersin dersen ikisini de birden. üfff boşver tek kimlik sıkıcı kızlarda. bak bi blogçu var pek sevdiğim. memento mori. onda dört kişilik var. :)

    biz kızlara, bu nedenle hep çatlakh deriz ya. :))) gelgitli deriz.

    YanıtlaSil
  2. aman bak sen filmlere bakma. hera ile ms alonso öldürmesin birbirini.
    böle iiler bence.

    cusack. alonso pek zevkli. cusack, cruise. olgun erkekleri seviyor zaten. eh haklı ama. çünkü erkekler çocuk.

    YanıtlaSil
  3. hera ve ms alonso benim gece ve simaya benziyor. kurgu karakterlerim. okuyor musun bilmiyorum. gece içedönük, çellocu 19 yaşında, simay 23 yaşında eğlenceli ve dışadönük. ama onlar iki ayrı kişi öykülerimde. gerçek değiller. ama sen gerçeksin. sanırımsam :)

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin Hera :)

    filmi çok svmiştim söylemeden geçmiyim dedim

    YanıtlaSil
  5. @deep, mitolojiyle ilgilenirim. Hera en sevdiğim tanrıça bu yüzden seçtim. Bence de tek kişilik çok sıkıcı. Ortaya karışık olmak lazım :)
    Küçükken daha yaşlı adamları severdim. Ben büyüdükçe onlar küçüldü de ortayı bulduk çok şükür :)
    Gece yi okumuştum ben de Hera ya benzettim. Yess, I'm real :)

    YanıtlaSil
  6. @Mia Wallace, hoşbulduk :)
    2003 yılıydı sanırım, zamanının en güzel filmlerinden.

    YanıtlaSil
  7. nasıl doğal bir yazı olmuş bu , sanki kendinle yüzleşmişsin de biz de aynı anda tanık olmuşuz gibii..

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. @gözde'nin gözünden, beklenmedik bir iç hesaplaşma oldu sanki :)

    YanıtlaSil
  9. bloguma yaptığın ziyaret için teşekkür ederim.
    yorumlarımda da yazmıştım ama buradan da post'umu seve seve paylaşabileceğimi bildirmek istedim.
    yeni isminde uğurlu gelir umarım.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. @pembe fiyonk, teşekkür ederim canım, çok naziksin :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...