9 Temmuz 2011 Cumartesi

Nostalji: Vahşi Güzel

Hatırlar mısınız bilmem, 2001-2002 yıllarında Kanal D de başrolünü Natalia Oreiro'nun oynadığı Vahşi Güzel diye bir dizi vardı. Hafta içi hergün ana haber bülteninden önce koyarlardı. Ergenlik zamanlarım, nasıl da severdim, kaçırmadan izlerdim. Milagros diye bir kız vardı, hizmetçilik yaptığı zengin ailenin yakışıklı oğlu Ivo'ya aşıktı. Sonra aşkının karşılıksız olmadığını anladı, tam bunlar birleşecek derken Milagros o eve tesadüfen gelmediğini, Ivo'nun babasının aslında onun da babası olduğunu öğrendi. Yani 'durun, siz kardeşsiniz!' durumları :)
Kardeşine aşık olduğunu bilmesin diye Ivo'ya söylemedi. Bu arada adamın Ivo'nun öz babası olmadığı ortaya çıktı. Tabi bunu uzun süre öğrenemediler, dizi sürdü gitti... En sonunda evlenmişler galiba. Kanal D 1. sezondan sonrasını yayınlamadı :(

Klasik pembe dizi işte. O zaman bile olay örgüsü komikti. Ama ben bayıla bayıla izlerdim o ayrı. Odama Natalia'nın posterlerini asardım :) Yaşı büyük olanlar için Yalan Rüzgarı, Dallas nasıl birşeyse Vahşi Güzel de öyle benim için. Soundtrack' ini dinleyince garip hissettim. O zamanlar geldi aklıma. Sanırım özlediğim de dizi değil, o yıllar...

                                       

17 yorum:

  1. hahahh deli gibi izlemiştim bende çok iyi hatırlıyorum :)) geçen gün bir dergide kapak olmuştu Natalia hala aynı gözüküyor :)lvo'ya sinir olurdum ama onu çok iyi hatırlıyorum çok tipsiz be arkadaşım o kıza göre :)))

    YanıtlaSil
  2. yaa devamı var mıydı ki bulup izlicem ,ahh ahh hatırlıyorum da biz aşk hikayeleri için izlerdik,sınıftaki erkekler de ivo milagrosu nasıl götürüyo onun için:D

    YanıtlaSil
  3. @Curcunam, milogros daha iyilerine layık da, Ivo da iyiydi ya :)

    @luzumsuzisleruzmani, bizim sınıfta izleyen erkek yoktu ya :)

    YanıtlaSil
  4. Şimdi tekrar bakınca hatırladım o girişte giydiği kırmızı elbiseye bayılırdım :D

    YanıtlaSil
  5. @Curcunam, hiç dikkat etmemişim, güzelmiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  6. :) hera bence de alonsodan daha iyi. sanırım sana daha yakışır. ayrıca, senin blogunda, yazılarında bir nasıl desem feminenlik var. bir çekicilik var. tam çözemedim nerden geldiğini :)))

    diziyi bilmiyorum. ama oreiro'yu bilirim. :) bu tür kızlar, ispanyol, italyan vb. erkekler pek bayılır. ateşli, kadınsı dururlar ya ondan. ama benim dünya güzelleri kategorimde :) ilk beşe bile girmiyorlar. :)) birinci, kuzey avrupa, norveç, isveç vb. ikinci, slavlar, 3. brezilya ve güney amerika, 4. rus, belarus vb. 5. türk kızları.
    :)

    klip güzeldi. insanın oynayası geliyor. bir de de zaten yaz aylarında böle şeyler izlemek iyi değil. yaz erotik bir mevsim :)

    YanıtlaSil
  7. ben de ne çok izlerdim :)

    YanıtlaSil
  8. @deep, çelişki çekicidir :)
    Ben hoş bulurum latin, ispanyol tarzı kadınları ama esasen karizmatik kadınları severim. Genelde soğuk ve mesafeli olurlar. Sanırım Kuzey Avrupa kadınları bu kategoriye giriyor :)
    Yaz benim mevsimim değil. Sonbahar severim. Hüzünlü olsun, benim olsun :)

    YanıtlaSil
  9. @sevda s, sanırım tüm bayanlar izliyordu, çok popülerdi o dönem.

    YanıtlaSil
  10. sonbaharcıyım ben de. yazdan hoşlanmam.

    YanıtlaSil
  11. yorumlarını yanıtladım.
    yorumlarına katılmadım.
    :)

    YanıtlaSil
  12. aayy inanmıyorum, bende bu diziyi kaçırmazdım :)) ama unutmuştum.... sayende tekrar hatırladım :)))

    teşekkürler.... :)))) çok mutlu oldum...

    öptüm
    dujufashion

    YanıtlaSil
  13. @deep, :)

    @duju, eskiyi hatırlamak beni de mutlu ediyor, ara sıra devam edicem :)

    YanıtlaSil
  14. Ben bu yazıyı yeni gördüm:D Bayılırdım ben bu diziye ve çok küçüktüm yayınlanırken. Keşke tekrarını verse Kanal D. Yaprak dökümü yayınlanacağına Vahşi Güzel yayınlansa ne de güzel olur :)

    YanıtlaSil
  15. @Konuşma Baloncuğu, yayınlamazlar ki, bizim milleti ancak desti izdivaç paklar :)

    YanıtlaSil
  16. Sürekli bloğa yazmalıyım diye heveslendiğim fakat bir türlü toparlayıp yazamadığım, o zamanlarda benim için tutku haline gelmiş, en sevdiğim, hala unutamadığım bir dizidir vahşi güzel. Natalia Oreiro bende öyle bir iz bıraktı ki hala ne yaptı ne etti diye takip eder, müziklerini dinlerim. Zaten sesini de çok beğeniyorum.
    Her yerde bölümlerini arıyorum ama ulaşamıyorum tabi ki.
    İşin kalite kısmı zaten tartışılmaz, pembe dizi işte ne olabilir ki :)

    Siz de yazalı epey olmuş ama ben yeni gördüm, daha doğrusu benim gibi bu diziyi özleyen var mıdır diye aratırken karşıma çıktı ve ben o yazıyı yazmaya daha da heveslendim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...