15 Temmuz 2011 Cuma

My Queen Gorgo

Geçen gün Kanal D'de 300 Spartalı vardı. Çok beğendiğim, türünün başarılı örneklerinden. Savaş filmlerinde kılıçlı kalkanlı aksiyon sahnelerinden çok 'ruh' ararım. O dönemin izlerini, savaşın ruhunu ne kadar yansıtabilmiş, izlerken hissettirdiği duygular önemlidir. Velhasıl, her ne kadar Yunanları fevkalade insanlar, Persleri iğrenç yaratıklar olarak göstermiş olsa da tekrar tekrar izleyeceğim yapımlardan. Film sonuçta, saf gerçekleri aramak mantıksız. Ama dublaj zımbırtısından dolayı seyredemedim :( Altyazılı verseler ne oluyorsa sanki, herşeyin orjinali güzel arkadaş!

Sesi kapatıp görüntüleri seyrettim ben de :) Gözüme çarpan yegane şey (Leonidas'ın kaslarından sonra :) Sparta kraliçesi Gorgo oldu. Tarihi kayıtlarda da belirtildiği üzere bilgeliği ve siyasi kabiliyetiyle miladdan önce kadınların en önemli temsilcisi. Lena Headey'in oyunculuğuyla da asaletin beden bulmuş hali. Elbiseleri dikkatimi çekti. O zamanların işçiliksiz ama stil sahibi kıyafetlerini, şimdilerin moda adı altında birbirini taklit eden piyasa anlayışına bin kez tercih ederim.

Eskiden insanlar mahrem yerlerini kapatarak giyinirken şimdi özellikle o  bölgeleri açıp kalanı kapatmayı hedefliyorlar.
E evrim geçirdik, di mi ama?!

Leonidas


Hemen de benzerini yapmışlar. Çok beğendim ♥

7 yorum:

  1. @Lütfi Mutluer, aynen :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzel elbise,benim olsa :P

    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @moda bulmacası, keşke :)

    YanıtlaSil
  4. bu filmin komedisini izle bir de.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deep, face de görmüştüm, hatta ilk başta filmden bir sahne zannettim. Diyorum bu Leonidas'da bi değişiklik var :)

    YanıtlaSil
  6. @Nelson, thanks I'm glad to hear that. I'm following you now.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...