4 Temmuz 2011 Pazartesi

Muhteşem Yüzyıl - Bergüzar Korel

Birşeyi unuttum ama neydi diyordum. Muhteşem Yüzyıl'ın sezon finalini seyrederken Bergüzar Korel'i siyahlar içinde çok beğenmiştim. Bloga koymayı unutmuşum :)


Bergüzar'ı çok sevdiğimi söyleyemem. Binbir Gece zımbırtısında zaman zaman izlerdim. Böyle  asil bir duruş sergilemişken kaçırmayayım dedim.

Osmanlı'nın renk curcunası arasında simsiyah bir kıyafet görmek enterasandı. Dantel detayları ve şapkasıyla hoş bir uyum yakalamış. Bu eski zaman kıyafetlerine bayılıyorum, hepsi vücuda oturuyor. Kadın dediğinin hatları biraz belirgin olur değil mi ama :)

8 yorum:

  1. Kendisini hic begemememe rgmen.elbise ile goz kamaştırıcı bir uyum icinde.hakkini vermis..

    YanıtlaSil
  2. kendisi hakkinda düsüncelerimi sakliyorum, güzel birsey diyemiyeceksin sus diyorlar ya, o bakimdan : )
    Ama su asil konusuna deginirsek: dizide agzini actigi andan itibaren tüm asil´ligi buharlaniyor resmen : D

    YanıtlaSil
  3. tatlııımmm bnde bunu mrk etmiş sonrada unutmustum bn diziyi izlemiyorum ama kim olarak grmişti diziye?:)kalıcı bi rolmü verdirmş kocası:D bn işin magazin kısmındayım

    YanıtlaSil
  4. @girlshygirlguide, doğum sonrası eski formuna kavuşmuş, hatta eskisinden de ince sanki.

    @viva, tek hatırladığım çok soru sorduğu :)

    @Ayshenur, Alvise Gritti'nin kız kardeşi Monica'yı canlandırıyor canım. Tam bilmiyorum ama konuk oyuncu olarak geldi sanırım.

    YanıtlaSil
  5. aaa ben izlememiştim ne kadar hoş ve değişik olmuş bergüzar:)

    YanıtlaSil
  6. @Güzin, siyahı herkes taşıyamaz, yakışmış gerçekten

    YanıtlaSil
  7. diziyi, dizileri hiç bilmiyorum. ama sinema aşığıyım. bergüzeri de bikaç filmde izledim. şu anda en gözde bikaç kız oyuncudan biri. normal bir güzelliği var. fahriye evcen şimdilik en iyileri gibi. oyunculukta yani. sinyora enrikada fahriyeye hayran oldum. bergüzer de ilk beşe girer.

    YanıtlaSil
  8. @deep, ben de beğendim, rolüne yakışmıştı ama genelde çok beğendiğim biri değil. Elektrik alamıyorum galiba :) Fahriye yi severim. Biraz toy buluyorum ama daha yolun başında, çabuk olgunlaşır umarım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...