20 Temmuz 2011 Çarşamba

Editor's Cut: I'm Into You Baby!

Jennifer Marc Anthony'den ayrılıyormuş. Üzüldüm tabi ama başından beri yakıştıramazdım onları. Açıklama yeni geldi ama klipteki kaslı elemanla olan rahat görüntüleri beni şüphelendirmişti zaten :)

Klibe gelirsek açılışı bu şuh görüntüyle yapıyoruz. Gözlük Gucci Aviators serisine ait, fiyatı 295 $



Sonra J.Lo'nun yolunu gözlediği bu muhteşem yaratık geliyor :)
  
Burda biraz Emine Beder'i andırıyor ama takma kirpikleri çok güzelmiş yahu :)

Biraz makyaj, biraz efekt işte sana duru güzellik. Ama dudaklarındaki gloss u merak etmedim değil. Islak ıslak en sevdiğim...

Bikinisinin üzerine giydiği mücevhere benzeyen elbisesi. O kadar suyun içinde paslanır o canım!

Saçlarını çok sevdim. Kabarık, darma duman...

İşçiliği güzel elbisenin. Tasarımcısı falan ünlüdür ama şimdi araştırıp söylesem ne olacak, gidip alacak değilsiniz ya :)

Keskin yüz hatları ve saç modeliyle Victoria Beckham'ı anımsattı. Aman onu da sevmem! Ya bu kadın nerden buluyor bu güzelim gloss ları?

Metal parçalardan oluşan kıyafetini dikkatli giymiştir umarım. Hatırlarsanız Bülent Ersoy da aynalardan oluşan bir elbise giymişdi de bir taraflarını kesmişti :)

Bu hayvan derisi deseninden oldum olası haz etmem. Hayvanseverlik bir yana, itici geliyor. Lanvin'e aitmiş bu arada, belki alan olur :P

Belliydi boşanacağı diyorum!

I'm into you I'm into you baby...
                                

6 yorum:

  1. Klibi izleyişte iç geçiriyordum ben de, dağ gibi adam gitti Cenifer'e yar oldu :)
    O kabarık saçlarını çok beğeniyorum, yok yok ben bu kadını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @Sevda S, Jennifer şarap gibi kadın, ona gitsin gidecekse :)

    YanıtlaSil
  3. @deep, anladık Jennifer ı da seviyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. Kadın halimle J.Lo'a sulanabilirim =)

    http://myneverland1c.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @My NeVeRLaND, akıllı kadın, nasıl güzel görüneceğini biliyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...