3 Temmuz 2011 Pazar

Grey's Anatomy 6. Sezon Finali - The Way It Ends

Grey's Anatomy'yi  başladığından beri takip ederim. Karakterlerin iç dünyasını izleyiciyi sıkmadan tahlil eden, her bölümde ayrı bir konuyu işleyen ve mesajı gayet açık ve çarpıcı bir şekilde veren, tıbbın cerrahinin kesmekten fazlası olduğunu gösteren, dünyadaki herşeyin paradan ibaret olmadığını, çok çalışan işinden zevk alan insanların da varolabileceği gerçeğini bize hatırlatan, kısacası masalsı gerçekçiliği ile gönlüme taht kurmuş bir dizidir. Projelerden dolayı 6. sezonu yeni seyredebildim. Sezon finali en iyi gerilim filmlerine taş çıkaracak cinsdendi. Çalan parça ise beni benden aldı. Landon Pigg - The Way It Ends.
Orjinal şarkı için http://www.youtube.com/watch?v=3kyLJ0KPRpY

                        

5 yorum:

  1. bu diziye ilk sezondan sonra bir bakamadim, iyiki hatirlattin : )

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim dizi!

    Teşekkür ederim blogumu izlediğin için, ben de izliyorum tabii ki.

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @viva, müsait bi zamanda başla, bağımlılık yapıyor :)

    @deniz saatçioğlu, yaşasın blog kardeşliği :)

    YanıtlaSil
  4. biliyorum ama hiç izlemedim. bakayım bi ara. sevdiğine göre.

    YanıtlaSil
  5. @deep, abartılı aşk hayatlarını göz ardı edebilirsen insan ilişkileri ve doktorların dünyası hakkında yapılmış güzel bir dizi. Seversin umarım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...