18 Ekim 2011 Salı

Rosense

Rosence Isparta'nın doğal gül ürünleri satan en ünlü markası.


Gül lokumu çifte kavrulmuş küçük kesim ve gül yapraklı büyük kesim olarak 2 çeşit. Ambalajları çok şık tasarlanmış, ikisinden de aldım. İlk defa lokum yemiş gibiyim. Bugüne kadar yediklerim dişlerime yapışırdı hep. Bunun kıvamı sakız gibi, çiğneyip yutuyorsunuz. Tadı da çok yumuşak, keskin değil.


Gül reçelini bir çok yerde gördüm ama genelde pembe renkteydiler. Bana pek doğal gelmedi, içinde gıda boyası olduğunu düşünüyorum. Burdakiler sarı renkli ve marmelat kıvamında. Tadı bal gibi.


Hediye verecekseniz dekoratif kavonozları tercih edebilirsiniz.


Bu da gül şurubu. Bir tek Rosense da gördüm. Şişesi için bile alınabilir. İçinde tarçın, karanfil, gül esansı ve glikoz var. Su ile karıştırılıp içilebildiği gibi tatlılarda da kullanılabiliyor. Tadı nasıl bilmiyorum, hediye olarak aldım.


Kozmetik ürünlere gelince, gül suyu, gül kolanyası, gül kremi, şampuan, güneş yağı, roll on, temizleme köpüğü, parfüm, vazelin, sabun gibi birçok ürün mevcut. Hepsinden aldım neredeyse. Gül kolonyası favorim.



Hediyelik sepetler burada da var. İçine herşeyin küçük boyu koyulmuş.


Bu da diğer şubesi. Benim için Isparta'nın iki anlamı yanyana :)

4 yorum:

  1. Sadece görüntüleri için bile alınabilirler yani, o kadar güzeller :)

    YanıtlaSil
  2. @Aslı, hediye verdiklerim de aynı fikirde :)

    YanıtlaSil
  3. ambalaj sektörü geliştikçe ürünlerin albenisiartıyor :) hem yerli firma olması çok gurur verici.
    gül kolonyası, gülsuyundan farklı mı?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. @pembe fiyonk, ben de bu kadarını beklemiyordum, zaten Isparta da kaliteli çalışan tek firma rosense.

    Gül kolonyasının içinde alkol var, gülsuyu saf.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...