3 Ekim 2011 Pazartesi

Isparta Yolcusu :)



Bu seneki proje alanımız Isparta olarak belirlendi. Bu dönem Isparta-Antalya-Burdur 1/100.000 ve 1/25.000 Bölge Planı, bahar dönemi de Isparta 1/5000 Nazım İmar Planı ve 1/1000 Uygulama İmar Planı yapılacak. Bugün gece yola çıkıyoruz, ortalama 8 saat süren bir yolculuktan sonra merkezde bulunan Artan Oteli'nde 3 gece 4 gün konakladıktan sonra cuma akşamı döneceğiz.
Bu 4 gün içinde arazi kullanımlarını tespit edip tek tek haritalara işleyecek, bölge halkıyla anket yapacak ve resmi kurumlardan bilgi edinmeye çalışacağız. Tabi bu arada bol bol fotoğraf çekilecek. Dönüşte sıkı bir teknik gezi yazısıyla karşınızda olacağım :)

Serebro adlı Rus grubun Mama Lover şarkısına arabada çektikleri bu klip Avrupa da bayağı popüler. Ben de beğendim, hem şarkıyı hem de klibi. Yalnız biraz daha usturuplu olsalar fena olmazdı hani :)
                         

11 yorum:

  1. hadi iyi yolculuklar sana kuzum,bol bol gezmeyi de unutmaaaa!!!

    YanıtlaSil
  2. @gülümse, sağol canım, teknik gezide eğlenmek ne mümkün :)

    YanıtlaSil
  3. planlamacı olmak lazımmış.
    :)
    iyi geziyolar.
    ölçek ölçek.

    müzik güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı yolculuklar hera..baya zorlayıcı bir iş bu. anketler tek tek işlenecek haritalar..ben dönüşü bekliyorum o zaman :)Allah kolaylıklar versin..

    YanıtlaSil
  5. İyi yolculuklar :)
    Ispartaya üvey abim gitti. Bi bakıyomşm onla takılıyomşunuz. Naber hacı felan :D:D

    YanıtlaSil
  6. kolay gelsinnnn :) ay öğrenciliğimi özledim :)

    YanıtlaSil
  7. @deeptone, işin aslı öyle değil be deep, çok zor iş kıymeti de bilinmiyor. Bazen zevkli tarafları var diye idare ediyoruz artık :)

    @Aslı, çok sağol canım, bana düşen arazi çok zordu gerçekten ama hallettik döndük sonunda :)

    @α.к.α.т.я.i.є.ℓ, görmüş olabilirim, merkezde konakladık küçük bir yer zaten :)

    @tubitos, sağol canım, ben de özleyecek miyim çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  8. @ahaha süper lan, öyleymiş :)

    YanıtlaSil
  9. @bambi, şarkıdan daha güzel değil mi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...