2 Ekim 2011 Pazar

Mim: Lükslerimiz

Sevgili Sadecebenemel hayattaki en büyük lükslerimi sormuş. Maddi manevi rahatıma düşkün bir insan olarak bazı dokunulmazlıklarım var tabi.

Başladığım şeyleri bitiremem mesela, bir hevesle başlarım sonra biter tükenir herşey. Bunlar genelde hobilerim olur yoksa süreklilik arz eden konularda benden iyisini bulamazsınız :)

Hep bir marjinallik vardır bende. Nereye gitsem eğreti dururum, hiçbir ortama ya da topluluğa ait olamam. Ne yaşadığım yere ne de arkadaşlarıma bir yakınlık besliyorum, yaşayıp gidiyoruz sadece. Toprağından, doğal ortamından koparılmış gibi hissetmemin nedeni de bu sanırım. İnsanlar beni çekmek zorunda kalır hep, ben tam aksini iddia etsem de :)

Maddi olarak en büyük lüksüm kırtasiye malzemeleridir heralde. Her sene eylül ayında bütün marketlerin, mağazaların kırtasiye reyonları kurulur, ben de çocuklar gibi sevinirim :) Minik minik yüzlerce şey, saatlerce tek tek inceler, gerekli gereksiz herşeyi alırım.

 
Mimlendiniz!


12 yorum:

  1. mimi cevapladığın için teşekkür ederim bende bayılırım kırtasiye malzemelerine sık sık cağaloğluna gider tüm kırtaasiylere girer satıcıları bezdiririm karıştırmaktan bide mesela kağıthane diye bi yer var böyle harika defterler yapıyo bazen kişiye özel internetten bakabilirsin biraz pahalı ama inanılmaz güzel şeyler var :))

    YanıtlaSil
  2. ahhh bir kova kızı olarak benim de hevesimin çabuk geçtiği şeyler oluyor:)ne kötü değil mi?çok can sıkıcıbişey bence.ama vazgeçemiyorum bu huyumdan:)bu arada düğün mimi ve blogger dedikodusu mimi için tekrar teşekkürler,çok büyük zebkle cevapladım,öpüyorummmm,xoxoxo

    YanıtlaSil
  3. bu daa zormuş.

    lükslerinin son ikisi bende de var.
    :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler en kısa zamanda benimde sayfamda görürsün :)

    YanıtlaSil
  5. ay ben de varmışım:) teşekkür ederim. en kısa zamanda yanıtlayacağım bu mimi!

    YanıtlaSil
  6. Kırtasiye olayı bende de var :) Kova kızları işte Hera kader diyelim, egreti durmak bu yüzden :)

    Çok tsk ediyorum mim için :) yapmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil
  7. @sadecebenemel, asıl ben teşekkür ederim bu güzel mim için.
    Konu kalem defterse para hiç önemli değil, bakarım mutlaka :)

    @gülümse, hevesimin çabuk geçmesi beni de deli ediyor. Neye elimi atsam sıkılıyorum, zorlamayla da bi yere varılmıyor maalesef. Ne yaparsın nazımızı çekecekler :)

    @deeptone, artık mimleme sırası bende, zor sorarım tabi :)

    @Eva, rica ederim, beklemedeyim :)

    @deeptone, hemen okuyorummm :)

    @İrem, olmaz mısın :) bekliyoruz...

    @Aslı, haklısın kova olmak zor iş :)
    cevaplarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sanırım cevap veremedim belkide başka zaman yapmalıydım :(

    YanıtlaSil
  9. mim için teşekkürler canım :)

    ve şu kırtasiye malzemelerii!! off bayılıyorum onlara ve her zaman alıyorum ıvır zıvırlar çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  10. Heracım teşekkürler mim için aldım ve cevapladım:)

    YanıtlaSil
  11. @Aslı, bence gayet güzel cevaplamışsın. Canın acırken cevapladığın için teşekkür ederim :)
    Tekrar geçmiş olsun.

    @Mia Wallace, rica ederim :)

    Kırtsiye konusunda o kadar doyumsuzum ki farklı tasarımlar peşindeyim artık :)

    @bahar006, rica ederim, hemen okuyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...