17 Ekim 2011 Pazartesi

Bon Appetit!

Otelde sadece kahvaltı olduğu için yemek işi bize kaldı. Merkezde olduğumuz için mekan bulmakta hiç zorlanmadık. Çok leziz şeyler yedik :) Pizza Pizza fast foodçular için seçeneklerden biri.


Daha önce dediğim gibi Simit Sarayı kahvaltı ve 5 çayı için ideal. Çeşitli börek ve poğaçalarla çay keyfi paha biçilemez :)


Özsüt pastalarını ne kadar sevdiğim malumunuz. Isparta'da da bir şubelerinin olduğunu görünce çocuklar gibi şendim :)


Buraya gitmek kısmet olmadı ama dışardan güzel bir yere benziyordu.


Bereket Döner her ne kadar dışardan çok elit gibi görünse de ne çalışanlarını ne de yemeklerini hiç beğenmedim. Dönerleri yediğim en kötü etten yapılmıştı maalesef :|


Et yemek istiyorsanız bu küçük dönerciyi tavsiye edebilirim. Ama porsiyonları çok az, bir buçuk isteyin derim :)


Benim için Isparta'nın anlamı bu pideci. Bu kadar lezzetli pideyi hiç bir yerde bulamazsınız söyleyeyim.


Mekan kaliteli, çalışanlar çok özenli, fiyatlar şaka gibi ama çook uygun.


Kaç kez gittik hatırlamıyorum. Herşeyden yedim ama o kaşarlı kuşbaşılı pideyi unutamadım :)


O nasıl bir lezzetti, o yağlar nasıl süzüldü tabağımdaa...


Şuan benden nefret ettiğinizi biliyorum ama ben de en az kadar sizin kadar acı çekiyorum :(

-To Be Continued-

4 yorum:

  1. oof ama yapılacak şey mi şimdi bu :) kınıyorum seni :P

    YanıtlaSil
  2. @Nerwen, verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Offf, olsa da yesek şimdi yaaaa :)
    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. @Sevda S, gece gece olmaz şimdi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...