28 Ekim 2011 Cuma

Pafta

O kadar Isparta post u yayınladık, ne işe yaradı teknik geziniz demeyin :) Proje yoğun bir şekilde devam ediyor.
Arazi kullanım, sentez ve eğim paftaları


İdari yapı, toprak kabiliyeti ve doğal yapı paftaları

Toplu taşıma güzergahları ve sıcaklık değerleri paftaları

Sosyal donatıların hizmet çapları ve bina kaliteleri paftaları

Küçük göründüklerine bakmayın, üzerinde emekleyerek boyuyoruz :)
En iyisi olana kadar paftaları her hafta yenilemek zorunda olduğumuz için çoğu kez hepsi çöpe gidiyor, yediğimiz azar da cabası :(

Bu yorgunluğun üzerine eve gelip de sevgiyle yapılmış yemekler görmek paha biçilemez. Ben proje çalışırken leziz yemekler hazırlayıp fotoğraflarını gönderen ablacığıma öpücüklerimi iletirim en sulusundan :)

14 yorum:

  1. şimdi bu resimlere bakınca dedimki sizin de işiniz zormuş be güzelim:)

    YanıtlaSil
  2. simdi ben bu islerden hic anlamiyorumya, cok zor geldi bana, Allah kolaylik versin canim sana : )

    YanıtlaSil
  3. @gülümse, öyle valla :(

    @viva, işin içinde olunca o kadar karışık değil aslında ama zor olduğu kesin :)

    YanıtlaSil
  4. yemek mi gönderiyo fotosunu mu?
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deeptone, önce fotosunu gönderip moral veriyor, sonra ben eve gelince yumuluyorum hepsine :)

    YanıtlaSil
  6. herhalde haftasonu gidiyorsun eve o zaman.

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylık versin valla zor iş :)

    YanıtlaSil
  8. @deep, büyük bir yanılgı içindesin, ben Kayseriliyim :)

    @ojezevki, sağol cnm ya :)

    YanıtlaSil
  9. yok yorumlarından biliyorum kayserili olduğunu. ıspartadan haftasonu için eve gittiğini düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
  10. @deep, Isparta da 3 gün kaldık sadece, analizleri yapıp döndük. Dönem boyu üniversitede devam ediyoruz çalışmalara :)

    YanıtlaSil
  11. hımmm tamam.
    o kadar foto ve bilgiyi 3 günde edindiniz yani.
    paftaları okulda çalıştınız anladımdım.
    :)

    YanıtlaSil
  12. @deep, aynen öyle :)
    Yoğun bir 3 gündü :)

    YanıtlaSil
  13. @deep, gördüm ve bayıldım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...