22 Ekim 2011 Cumartesi

Isparta'ya Devam

Valilik önündeki Atatürk anıtı. Gerçi ben pek benzetemedim heykeli ama :)

İl Özel İdaresi konferans salonu. Başkan bize kent hakkında bilgi veriyor.

Konuşma uzayınca fotoğraf çekerek kendimi oyaladım. Bu adını bilmediğim aksesuarı Aşk-ı Memnu'da Bihter'in elinde görüp yapmıştım.

Ordan çıkınca kenti turladık.  Hocamızın da dediği gibi yeşil bakımından oldukça zengin bir yer Isparta. Refüjdeki ağaç sayısı bile bunu gösteriyor.

Süleyman Demirel Üniversitesi'nin doğu yerleşkesi girişi. Aynısından bir de karşısında var. 

Amblemde gül olmasa çok şaşırırdım :)

Kenti yukardan görmek için küçük bir tepeye çıktık. Konutlar 4-5 katlı olunca az bir yükseklik yeterli oldu.


 Bu da benim arazi kullanımını hazırladığım bölgeden bir görünüş. Evler 2-3 katlı, bahçeli, sokaklar ıssızdı benim alanımda.

Dağın hemen dibindeydi bazı evler.

Büyük Isparta Oteli'nin hemen arkasında bir köy pazarı var, hergün kuruluyormuş. Köyden gelen teyzeler bahçe ürünleri satıyor. Şiveleri beni benden aldı :)




En son Eğirdir yazısı kaldı, o da yakında sizlerler olacak...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...