14 Ekim 2011 Cuma

Gül

Sokaklarda gül ürünleri satan dükkanlar çok fazla. Şehir gülle o kadar özdeşleşmiş ki çöp tenekelerinin üstünde bile gül desenleri görmek mümkün :) Gittiğimiz resmi kurumlarda zemin mermeri mozaik gül şeklindeydi.


Hediye sepetleri çok tercih ediliyor sanırım. İçindekiler gül kolonyası, gül sabunu, gül lokumu, gül suyu, gül şampuanı diye gidiyor maşallah :) Çok da ucuz üstelik, 5-8 lira civarı sepetler.

Gül reçelini de unutmayalım tabi. Bu dükkanda her boyu vardı.

Gül kokulu seccade, eşarp ve tesbihler de hemen hemen heryerde mevcuttu.

Tabelaları ayrı çekmişim, tabi şimdi hatırlamıyorum hangi dükkandı ama isimler hep 'rose' lu :)

İşte burayı hatırlıyorum. Gül ürünleriyle birlikte halı kilim de satıyorlar.

Özellikle istediğiniz resmi halı olarak dokuyabilmeleri çok hoşuma gitti.

Aşağıdaki büyük boy halı yaklaşık 60 lira tutuyormuş.

Bir Şebnem Ferah hayranı olarak gözümden kaçmadı :)

Bunlar daha çok ucuz ürün satan yerlerdi. Sen nerden alışveriş yaptın derseniz, hem kalitesi hem de ambalajlarıyla farkını ortaya koyan Isparta'nın en ünlü gül ürünleri mağazasından aldım hediyeliklerimi :)

-To be Contunied-

5 yorum:

  1. bence cok güzelyerlermis, heryer gül ve pembe cok begendim! : )

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller gerçekten. Banada bir sürü sabun, krem ve gül suyu gelmişti :)

    YanıtlaSil
  3. @viva, pembeyi çok sevmem ama bana da sevimli geldi. Enerjisi güzel oraların.

    @Aslı, çok da güzel kokuyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. ay ne güzel ya göresim geldi ıspartayı. hediye paketlerine bayıldım harikalar :)

    YanıtlaSil
  5. @tubitos, mutlaka görülmesi gereken bir yer. Gül ürünleri bayanlar için çok cazip :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...