15 Ekim 2011 Cumartesi

Night Out

Isparta'nın akşamları ayrı güzel. Sokaklar geç saatlere kadar insanlarla dolup taşıyor. Cafeler, canlı müzik yapan yerler çok popüler. İnsanlar çok medeni ve kendi halinde, çoğunluğu da genç zaten.






Hareket halinde olduğumuz ve arkadaşlara yetişmeye çalıştığım için fotolar net çıkmamış ama ortamdaki güzel enerjiyi yansıtmaya yetiyor sanırım.
















Seyyar satıcılar kaldırımları şenlendiriyor. Akşam yemeğinin üzerine bir tulumba yemesem olmazdı :)


Hayatımda yediğim en lezzetli ve taze tatlıydı diyebilirim. Arkadaşlara da zorla aldırdım :P


Şurda bir mısır yiyemedim, ona yanarım :|

 
Burası Süleyman Demirel heykelinin bulunduğu meydan. Işıklandırmadan görünmese de ortadaki küçük karaltı ona ait :) Solda Büyük Isparta Oteli var. Yukardaki fotoğraflar bu cadde boyu çekildi.




Valilik binası. Az gidip gelmedim bilgi alıcam diye.


Isparta'da sokak lambaları pembe-kırmızı tonlarında. Zaten gül nedeniyle kentin milli rengi pembe :)


Evet biraz gına geldi hani :)















Saat 11 e doğru sokaklar tenhalaşıyor.


Hediye gül ürünlerini Rosense'dan aldım. Isparta'nın en ünlü ve bilinen markası burası. Ürünleri çok kaliteli ve fiyatları da gayet uygun. Bununla ilgili ayrıca bir yazım olacak.


Profesyonel makinanın farkını burada görüyoruz :)




-To Be Continued-

7 yorum:

  1. ısparta hakkındaki her postunda ayrı bir şaşıyorum desem yeridir

    YanıtlaSil
  2. ısparta gezisimi ordamı yasıosun bilmiyorum ama çok şaşırdım söylediklerine :D insanlar medeni !! bana göre antalyaya bir saat uzaklıktaki bir sehre göre asırı geri kalmıslar
    ramazanda butun belediye seferlerini durduruyorlar ve sehir 1 bucuk saat ıssızlıga burunuyor iftar diye
    o gördugun genclerin %90 ı ögrenci %10 uda onlara asılmak için cıkan yerliler

    haftasonları askerlerden gecilmeyen sokaklardan hiç bahsetmicem :(
    kardeşim orda okuyor geldim defalarca gördum ama bikini alıyoruz diye bize kötu kadın muamelesi yapan tipleri hiç unutmayacagım

    YanıtlaSil
  3. @gülümse, kafamdakiyle gördüğüm çok farklıydı ben de çok şaşırdım :)

    @youknow, ilk defa gittim Isparta'ya, teknik gezi için, planlama bölgemiz orası.

    Biz Kayseri'den gittik. 3 gün kaldık sadece, bu süre içindeki gözlemlerim bunlar. Daha uzun kalsam belki fikrim değişirdi bilemiyorum. Sen Antalya'dan bakınca kötü gelebilir, Kayseri'ye göre gayet medeni gördüm ben. Burada değil gece dışarı çıkmak, gündüz vakti bile bir sürü kendini bilmezle karşılaşıyorsun. İyiki burda yaşamıyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. Burdan bakıncada nerdeyse İstanbul gibi yirmi dört saat yaşayan bir şehir gibi görünüyor. Dedigim gibi üniversiteler bir şehrin yaşayışını degiştirebiliyor..

    Ayrıca profesyonel makinanın farkıda görülüyor :) çok net gerçekten..

    YanıtlaSil
  5. @Aslı, üniversitenin olması gençlerin varlığı demek. Özellikle kent merkezinde bulundukları için herşey üzerinde etkileri var.
    Kayseride de üniversite olmasına karşın Isparta gibi değil. Öğrencilerin kentin çehresini değiştirmesi gerekirken kent öğrencileri etkisi altına alıyor nedense :)

    I love Nikon :)

    YanıtlaSil
  6. ne canlı şehirmiş.
    :)
    üniversite mi canlandırmış ki.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @deeptone, öyle diyorlar. Sokaklardakilerin çoğu genç olduğuna göre haklılar bence :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...