16 Ekim 2011 Pazar

Day Out

Çok fazla süslenemedim, geç yatıp erken kalkmak, ordan oraya koşturmak çok yorucuydu. Ama tabiki kendimden ödün vermedim :) En sevdiğim lacivert ojelerimi sürmüştüm giderken. Alix Avien'in her ojesi gibi çok kullanışlı. Bi kaç şey de takıverdim gari (Ispartalılar böyle konuşuyor :)


Yol üzerinde bir takıcıya girdik. Biraz pahalıydı ama güzel şeyler vardı. Bu bileklik ağacına bayıldım, her eve lazım :)

Böyle çekmecede de olur, yeter ki düzenli ve gözümün önünde olsunlar :)

Saatli raketi çok sevdim.

Sade ve hoş kolyeler vardı. Malumunuz ben uzun kolye severim. Isparta'da takı satan çok yer yok sanki. Bir tane daha gördüm sadece.

İşte tam benlik bir yer. Niye derseniz...

...mini mini yüzlerce şey ile doluydu :)

Hem de kırtasiye ürünleri bile vardı. Ben saatlerce oraları karıştırabilirdim ama aceleci arkadaşlarım yüzünden çok inceleyemedim :(

Kokoş ataçlar :)

Mumya kalem :)


Yol üzerinde Royal halıya rastladım.


Bu uzakdoğu esintileri taşıyan halıyı da çok sevdimm.

-To Be Continued-

6 yorum:

  1. ben mumya kaleme bayıldım,hiç öylesini görmemiştim:)

    YanıtlaSil
  2. @gülümse, biblo gibi di mi :) Pek kullanışlı olmaz sanırım.

    YanıtlaSil
  3. en üst fotodan başlayarak pek zaaarif bi post olmuş bu.
    :)

    YanıtlaSil
  4. @deeptone, öyle oldu gari :)

    YanıtlaSil
  5. Önce ellerin çok güzelmiş onu söylim. Ya benim bir huyum var, bir insanla tanıştıgımda veya gördügümde önce ellerine ve dişlerine bakıyorum :) bunu açıklayımda :)

    Bileklik ve raket kolyede çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  6. @Aslı, sağol canım, ben de ellere çok önem veririm özellikle erkeklerde :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...