19 Ekim 2011 Çarşamba

My Rings ♥

Isparta postlarına ara verelim biraz. Bu aralar ne takmışım bakalım.
Hürrem yüzüğümle arz-ı endam etmişim :)


Hukuk fakültesinin önünde romantizm yaşarken...

Sevgili adaşım ve Seraycım bana ortak oldular :)

Elimdeki boya izleri okulda olduğumu gösteriyor. Tektaşın bendeki yorumu :)

Tektaş takılmışım bu aralar, bi de tırnaklarıma bakım yapsaymışım :(

Oje sürmem gerekkk!!!

"This time you won't mistake me
I'm ready love for you to take me with you
Love, if you ever find me I wonder
Will you try me I'm so different than before"
Evrene mesajım olsun :)

4 yorum:

  1. o ne kıssss öyle kafam kadar tektaş hehheheheheh.hepsi çok güzeller tatlım,ben seviyorum senin tırnaklarını,malum benim takıntım da tırnaklar:))

    YanıtlaSil
  2. @gülümse, o tektaşı çook ucuza almıştım indirimden, ölçüsü küçük olduğu için alan olmamış :)

    Oje yokken rahatsız oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. :):):) mesaja kaldı işim diyosun.

    YanıtlaSil
  4. @deep, yapıcak bişey yok :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...