27 Ekim 2011 Perşembe

Oje Dosyası: Wish List ♥

Sahip olmak için yanıp tutuştuğum ojeler... Kimini burda bulamıyorum, kimi de burnumun dibinde gidip almaya üşeniyorum.

OPI Stranger Tides - 'Kirli Yeşil' diye tabir edilen, koyu renkleri seven bendenizi bile kendine hayran etmiş bir renk.

Alix Avien 238 - Zümrüt yeşilinin daha koyu ve tam benlik versiyonu.

Alix Avien 252 - Grinin mora kaydığı egzotik bişey :)

Alix Avien 231 - Metalik rengi beni benden alıyor ya!

Alix Avien 244 - Mavi mi mor mu olduğu tartışma konusu olan, ışığa göre rengi değişen, gothic ruhumu depreştiren bir renk :)

Alix Avien110 - Simli pullu oje sevmem, şeffaf oldukları için zemine başka bir oje sürerek kullanmak gerekiyor ki hiç benlik değil. Ama 3-5 kat zorlarsak şişe görüntüsünü yakalarız belki :)

Alix Avien 187 - Mavinin derin hali. Simler ojeyle aynı renkse güzel oluyormuş :)

Alix Avien 234 - Yüzük parmağında başka bir renk daha kullanılmış onu es geçelim. Şarap moru diyorum ben buna :)

Pastel 68 - Mavi-yeşilin en güzel tonlarından bence.

Alix Avien 189 - Bunu da diğeri gibi tek başına opak olarak kullanmak istiyorum.

Flormar Miracle Colors U08 - Bu serinin bir çok tonu var ama ben bu 'midnight blue' adını verdiğim rengini seviyorum :)

Flormar M126 - Lila-gri karışımı oldukça opak bir renk. Böyle arada kalmış renkleri çok seviyorum.

Alix Avien 278 - Buna da 'Ice Age' adını verdim :) Avon'un Vintage Blue suna benziyor ama bu daha açığı sanki.

Pastel 84 - Yine grinin kaydığı bi renk :) Evet duman rengine bayılıyorumm.

Alix Avien 293 - Yeşil-Mavi-Siyah karışımı büyüleyici bir renk. Bu yüzden adını 'Poison' koydum :)

İsimsiz - Sarının en güzel tonu heralde. Adını bilmiyorum, zaten Alix Avien bulamayan ben bunu nerden bulacağım :|

Bu arada birçok oje blogundan görsel arakladım. Bazılarının üzerinde yazıyor zaten, diğerlerini nerden aldığımı hatırlamıyorum maalesef. Hepsinden tek tek izin almanın zor olacağını düşündüm, umarım kızmazlar :)

11 yorum:


  1. haniii kırmızı :))

    çok hoş renkler :))
    Bus & Mug

    YanıtlaSil
  2. kızmadım :D

    ama alix avien pullu ojesi opak olmuyor yani ne kadar denesende :D

    YanıtlaSil
  3. @Bus And Mug, gerçekten hiç kırmızı yok ben de yeni farkettim :)

    @youknow, teşekkür ederim :)

    hadi ya bütün hayallerim yıkıldı şimdi :( O zaman alta beyaz sürelim :)

    YanıtlaSil
  4. simli ojelere alışamadım ben nedense? ama zümrüt yeşili tartışmasız favorim oldu, hemen edinilmeli ;)

    sevgiler canım

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @gözde'nin gözünden, benim de tarzım değildir simli oje ama belki bir tırnakta kullanılıp konsept oluşturulabilir :)

    YanıtlaSil
  6. hepsini hepsini not aldım =) sürekli oje alıyorumm =)

    YanıtlaSil
  7. @girlshygirlguide, sana da rehber oldu desene :)

    YanıtlaSil
  8. ilk baştaki yeşilimsi en güzeli galiba.

    grimsi ile morumsular da.
    :)
    hepsi güzel.

    YanıtlaSil
  9. @deeptone, zümrüt yeşili seviyorsun demek ki :)

    YanıtlaSil
  10. alix avien 238 ve flormar M126ya bittim resmen verin onları bana :)

    YanıtlaSil
  11. @ojezevki, M126 çok hoş bir renk gerçekten. 238 hürrem yeşili :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...