14 Eylül 2011 Çarşamba

Twilight Breaking Dawn Yeni Fragman!

18 Kasım'ı dört gözle beklerken yeni trailer ilaç gibi geldi. Bellacım filmin ilk yarısında pek hoş ama kalanında fazla solgun gibi görünüyor. Edwardcım yine çok tatlı maşallah, gerçi ilk filmdeki fırça saçlarını tercih ederim. Jacop da zayıflamış galiba, top gibi kafası vardı çocuğun :)



Efendim bu gri çantayı da yeni aldım, araya sıkıştırayım. Esasen büyük çanta kullanmayı severim ama zayıflıktan kopmak üzere olan vücuduma fazla geliyor :)

13 yorum:

  1. ahhhh bu fragman daha aydınlattı beni zaten iki fragmanı toplasan film çıktı bile daha fazlasını beklememek lazım :)) Düğüne gelirsek bayıldımmmm ! Konsept çiçekler muhteşem ne kadar romantik olmuş o öyle insanın evlenesi geliyor :P Çanta için doğru bi tercih yapmışsın güle güle kullan tatlım :)

    www.curcunam.net

    YanıtlaSil
  2. @Curcunam, haklısın filmin tamamını izledik sayılır.
    Damat Edward sa düğün nasıl güzel olmasın :)
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. aahhhhh süper süper,sabırsızlıkla bekliyorum.o değil de 2. bölüm için 1 sene nasıl beklicez yaa,çok can sıkıcı:(((

    YanıtlaSil
  4. bu arada çantan hayırlı olsun kuzum,güle güle kullan,ben çok beğendim.algıda seçicilik yaptım,dikkatim dağıldı kusura bakma:)

    YanıtlaSil
  5. @gülümse, filmi en iyi yerinde kesmek gibi olacak ama dayanıcaz artık.

    Sağol tatlım, ben anladım sendeki duyguları :)

    YanıtlaSil
  6. Ee solgun olcak tabi vampir bebek taşımak kolay değil :P:D

    YanıtlaSil
  7. @Pinky Freud, doğrudur ama biraz şaftı kaymış, alışık değiliz bu hallerine :)

    YanıtlaSil
  8. ayy cok sabırsızlanıyorum bu film için fragmanı benide dahada heyecana bogmus durumda suan bu arada cantan cok hosuma gitti güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. iki not da hoş.
    :)
    tamam yorulunca çantanı içine gir uyu dinlen. :)

    YanıtlaSil
  10. Sabırsızlıkla bekliyroum filmi , az kaldı azz :D

    YanıtlaSil
  11. @theice-creamparlour, az kaldı artık, teşekkür ederim :)

    @deeptone, yok ya yorulmuyorum, cüsseme yakışmıyo sadece :)

    @F.Betül, hemen koysalar keşke :)

    YanıtlaSil
  12. Kardeşim delirmek üzere, korkarım filmi izleyemeden..:)) bilemiyorum valla..Yine diyorumki, Edward hayır, Jacop evet :)

    YanıtlaSil
  13. @Aslı, kardeşinle aynı duygular içindeyiz :) Zevk meselesi tabi Jacop ı da severim ama Edward bi başka ya :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...