23 Eylül 2011 Cuma

Pelerin

Pelerin sevgim içimdeki fantastik ruhun eseri. Gotik tarzımı perçinlemek isteğiyle her yerde aradığım ama hiç bulamadığım, ölmeden listemde yayınlamayı unuttuğum nadide bir parça. Şimdilerde moda olmuş diye duydum, havaların soğumaya başladığı bugünlerde aklıma yeniden düştü :|

Başlık çok önemli, şapka ya da kapşon gibi değil, geniş dökümlü bir örtü şeklinde olmalı. Tam olarak bunun gibi.

Burda başlık güzel ama fazla bol bir model, zaten çubuk gibiyim kaybolmak istemem içinde :)

Genelde böyle modeller var moda dünyasında. Panço üzerine kapşon mantığıyla yapılmış ama aradığım kesinlikle bu değil. Pançoların içinde boğuluyormuşum gibi hissediyorum.

Hatice Sultanın giydiklerine benzer istediğim, ay bu kadına da herşey yakışıyor :)

Sanırım benim istediğim pelerin biraz saray stili :) Tarihi yapımlarda görüyorum hep.

Rahmetli Anne Boleyn'e de çok yakışıyordu ya :|

 İngilizler gelin pelerini diye kullanıyor bunları. Çok daha geniş ve şatafatlıları var, bu en sadesi ve başlık hariç tam olarak benim istediğim gibi, siyahını tercih ederim tabi. İlk fotodaki başlıkla beraber boyundan bağlamalı, önü tam kapanmayan yanlara dökülen siyah bir pelerin istiyorummm.

O kadar tarifledim, biri dikip göndersin hayrına yaa. Peşin peşin şarkı da armağan ediyorum :)
                                       

18 yorum:

  1. yine güldürdün valla.

    :)şarkıyı da playliste alıyorum.

    allam senin ne olduğunu bi anlayabilseydim :) pelerinli erkek fatma gotik prensesi.
    :)

    YanıtlaSil
  2. seni mimledim istersen cevap verebilirsin merak ediyorum çünkü :)) bloguma bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Bende beyaz pelerini çok begendim, genelde de kapşonlu giysileri seviyorum ben ya :)

    YanıtlaSil
  4. pelerin deyince aklıma nedense yüzüklerin efendisinde elf prensesi oynayan liv tyler'ın görüntüsü geliyor hep:))

    YanıtlaSil
  5. Pelerin harika bi aksesuar-giysi bu yılki kreasyonlarda var mıymış neymiş kış gelse de sokağa düşşe biz de giysek :D

    YanıtlaSil
  6. biriktirip toplu yanıt vermeyi seviyorsun.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @deeptone, ben kesinlikle umutsuz vakayım :) Herşeyden biraz, ancak idare edebiliyorum.

    @Sadecebenemel, gelirim tabi, ben de merak ettim şimdi :)

    @Aslı, bendeki biraz saklanma duygusu sanırım, gözlüğü de güneşten çok gözlerim belli olmasın diye takarım :)

    @gülümse, hep tarihi fantastik karakterlerde oluyor zaten :)

    @Pinky Freud, number one tv de altyazı olarak görmüştüm moda diye, herkes giyerse giymem ama :)

    @deeptone, okul başladığı için akşamları girebiliyorum artık, toplu oluyor :)

    YanıtlaSil
  8. aaahhh ahh az mı dolandım evde çarşafları takıp takıp annemin sabahlıklarını kollarımı sokmadan boyundan bağlayıp evde koşuşturmacalar falan :)) Rahmetliyide pek severdim erken yolladık neyseee :)

    YanıtlaSil
  9. @Curcunam, kesinlikle en büyük zevklerimdendir, hala sabahları çarşafa dolanır öyle gezerim evde :) Annene üzüldüm, mekanı cennet olsun :|

    YanıtlaSil
  10. dusundum de kirmizi-bordo bi pelerin sonbahar icin cok mukemmel olabilirdi:) hatta kirmizi baslikli kiz oynardim ofise dogru yol alirken:))
    http://hickiyafetimyok.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. Ama yaşadığın yerde kimsede görmezsen sen de giymezsin.d

    YanıtlaSil
  12. @D.Betty, kimisi için de masalsı olabilir tabi, ben vamp bir stil arzuluyorum :)

    @@Pinky Freud, yaptığım ilk marjinal hareket olmazdı :)

    YanıtlaSil
  13. Ben se saray stilini beğendim kumaşımızda var soyluluk heralde ondan:P

    Selma Ergeç ne giyse yakışıyor vallahi duru güzelliği var.

    YanıtlaSil
  14. @inanırsakolurbence, doğrudur :)
    Havası yeter onun ya :)

    YanıtlaSil
  15. hihuh tatlım annem yaşıyor çok şükür :))) Rahmetli Anne boleyni kastetmiştim :)

    YanıtlaSil
  16. @Curcunam, ay bendeki aklı bak ne anlamışım, çok güldüm kendime :)))
    Aman Allah uzun ömürler versin hepinize :)

    YanıtlaSil
  17. Kıyafetlerde innovasyon yaratmak sadece moda sektöründe çalışanlara ve selebritilere özgü bir şey. Günlük hayatta it girl değil garip olunuyor marjinallikle şöyle diyeyim o saray stili pelerinlerle sokağa çıkamazsın birkaç yıl önce bir davete de gidemezdin (: zaten sokağa düşmesinden kasıt mağazalarda satılmaya başlanması bir de böylelikle insanların yadırgamamasıydı

    YanıtlaSil
  18. @Pink Freud, evet insanların tepkisi genelde yadırgamak üzerine oluyor ama dozunda bir yenilik kimsenin gözüne batmaz bence. Mağazalarda satılmaya ve herkes tarafından kullanılmaya başlanırsa stil olmaktan çıkar modaya dönüşür ki artık tadı kaçar benim için.
    Marjinallikten kastım, ortaokul koridorlarında bile 10 cm topukla dolaşmışlığım var, şaşkın ve imalı bakışlara alışkınım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...