16 Eylül 2011 Cuma

Muhteşem Yüzyıl Saç Aksesuarları

Tarihi dizilere olan ilgim The Tudors'dan sonra küllenmişti ki Muhteşem Yüzyıl'la tekrar alevlendi. Aksesuarlar, renkler, dokular göz alıcı. Tabi saray entrikaları da can alıcı oluyor :)

Hatice Sultan'ın saçına taktığı aksesuarlara bayıldımm. Dizide birçok kişi takıyor ama onda durduğu gibi durmuyor kimsede. Masumiyeti ve zerafetiyle büyülüyor.


Mahidevran'a yakışmıyor bu tarz gösterişli parçalar, yüzü ve vücudu çok zayıf daha ufak takılar kullanmalılar. Kendimden biliyorum, bende de hoş durmuyor. Valide Sultan'ın taktığı taç Tudors'da Anne'in taktıklarını hatırlattı bana. Aksesuar bir kadına ancak bu kadar yakışabilir. Taç, küpe, kolye hem de hepsi taşlı ve gösterişli olduğu halde hiç sırıtmıyor. We you Nebahat :)

İşte buna vuruldum. Nasıl zarif, nasıl narin... Tasarımcısını her yerinden öpüyorum :P

Bu bölümden aklımda kalanlara gelirsek;
Hürremciğim yine formunda ama saçlarını fazla açmışlar, parlak güzel bir kızıldı eskiden. Resmen ışıkta sarı görünüyor.

Bu ne ya, Emine Beder'e benzetmişler adamı :) Benim caanım Pargalımın karizması nerde kaldı?!

Hafızamdan silinmeyen yegane sahne ise Sultan Sülüman'ın kendisini öldürmeye çalışan cariyeye 'Ya Allah!' naralarıyla tombalak açtırdığı sahnedir. Gülmekten gözlerimden yaş geldi :)
 

16 yorum:

  1. Bütün sözlerine katılıyorum. Benzetmeler harika :)

    YanıtlaSil
  2. @Konuşma Baloncuğu, doğruya doğru :)

    YanıtlaSil
  3. sülümanın kızı alt etme sahnesi cidden beni kopardı yaaa,hahaha,bak hatırlattın yine güldüm:)bu sezon sadece burhan abili kısımlarını izlemeyi düşünüyorum,bayılıyorum ona yaa

    YanıtlaSil
  4. @gülümse, bir sülüman kolay yetişmiyor işte :P ben de çok seviyorum onu :)

    YanıtlaSil
  5. :D AHAH COK GÜZEL YA AMA GERCEKTEN ŞAPŞAHANE ÇOK ANLAMLI ZERAFET TAKILARIN OZAMANKİ DÖNEMİ BİR BAŞKAYMŞ DOGRUSU

    YanıtlaSil
  6. @theice-creamparlour, ağır bir zevk ama çok gösterişli ve zarif.

    YanıtlaSil
  7. tombalak açtırmak. ah bişi öğrendim.
    :)

    YanıtlaSil
  8. tüh kaçırdım ilk bölümü Hatice sultan o döneme yakışan ve makyajıyla uyum sağlayan yegane kişi..

    YanıtlaSil
  9. @deeptone, bizde öyle derler :P

    @Mayka, Hatice sultana hayranım, bir insan sultan olmaya bu kadar yakışır.

    YanıtlaSil
  10. @Şantiyenin Gülü , :)

    YanıtlaSil
  11. şu taçların nerde satıldığını bilsem kendime bi tane alıp evde takmayı hedefliyorum bari hevesimi alırım ya :D

    YanıtlaSil
  12. Tüm takılar özenle seçiliyor cidden. Bir tudorsever olarak, bu diziye başta şüpheyle yaklaştıysamda, şimdi iyi buluyorum..

    YanıtlaSil
  13. @Sadecebenemel, süper bişey o ya!
    Klasik gelin taçları yerine kullanılsa ne kadar şık bir görüntü olur. Bulursan bana da haber ver :)

    @Aslı, oyunculuk güzel, kıyafetler, takılar gösterişli, mekanlar, konsept harika. Sülümanla hürrem değil yani konumuz :)

    YanıtlaSil
  14. Bu taçlara sahip olmak isteyenler tasarımlarını yapmaktayım modeller için Facebook sayfama göz atabilirler.

    www.facebook.com/EMADRA.aksesuar

    YanıtlaSil
  15. @Adsız, bilgilendirme için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...