26 Eylül 2011 Pazartesi

Özsüt :)

Damak tadım da kişiliğim gibi çoklu sendrom yaşıyor. Bazen çikolata parçalı, bol soslu, kremalı ağır pasta seven gönlüm bazen de meyveli, hafif, süt tadı alabileceğim sade tatlar peşinde koşuyor. Geçenlerde ilkokul arkadaşlarımla buluştuk Özsüt'te. Bir menü geldi önümüze resmen ansiklopedi :) Her pasta için bir sayfa hazırlanmış, pastaların içeriği ve şatafatlı resimleri eşliğinde uzuuuunnn bir seçim sürecinin ardından karar verdik sonunda. Arkadaşlardan ikisi ödüllü özel spesyal Özsüt'ün Aynası'nı seçtiler. Geri planda resimlerini görebilirsiniz. Çok beğendiklerini söyleyemeyeceğim maalesef, geleneksel damak tadına sahip bizlere fazla aromatik geldi :) 
Benim canım nedense hafif birşeyler istedi, arkadaşlarımın dalga geçmesine rağmen, o kadar alengirli pastanın içinde menüdeki en sade seçimi yaptım :) Anastacia ananaslı ve beyaz bademli, şekerden çok süt tadı hissettiğiniz müthiş bir tat. Keçi sütünden yapılan kremasına bayıldım zira hiç ağır değil. Genelde meyveli pasta yemem çünkü bizim pastanelerin meyveli pasta anlayışı konserve meyvelerin üzerine nefret ettiğim krem şantiyi boca etmek yönünde. Bi de bana çok büyük bir dilim getirdiler yaa, pastanın içinde birşey yok, bari büyük keselim dediler sanırım :)

Bu da arkadaşımın seçimi Kanaş. Sanırım diğer kişiliğim 'ON' olsaydı bunu seçerdim. Tadına bakmadım ama leziz görünüyordu. Umarım içindeki kremadır, şu mousse olayından nefret ediyorum. İçeriklere bakarken en çok ona dikkat ettim. Krema desen değil, kek desen değil, sünger gibi bir köpük :S Fotolamayı unutmuşum ama Dondurmalı Pasta seçen bir arkadaşım da çok beğendiğini söyledi.

Tavşan gibi kaçan değil, asla gibi coşan gelsin!!!
Gidelim gidelim kopmaya gidelim, kop kop kop koppp...
                                   

9 yorum:

  1. Ama çok nefis görünüyolar. Bana pasta olsunda hiç ayırmam, aa vişneli hariç :)

    YanıtlaSil
  2. hmmmmmmmmmm çok iştah kabartıcııı

    YanıtlaSil
  3. @Aslı, şerbetli tatlılardansa ben de pastayı tercih ederim :)

    @gülümse, hem de nasıl!!!

    YanıtlaSil
  4. özsütün aynası bence gelmiş geçmiş en güzel pasta. dünya şampiyonu oldu biliyor musun. yani, dünyadaki en güzel pasta seçildi.

    ve inan ki, bak gerçekten sölüyorum, bu yabanmersinli pastayı yerken başım dönüyor. valla başım dönüyor. nasıl olabilir böle bi lezzet diye.
    cidden dönüyor ama. bişi oluyor yerken.

    özsüt pastalarının hepsi güzel. markiz de müthiş.

    özsüt klasiği ise kazandibi.

    izmire gidersen, kemeraltında özsütün orijinalini görebilirsin. 60 yıldır aynı dükkandaymış özsüt. bir ailenin. son on yılda isim hakkını sattılar. kazandibisi müthiş.

    YanıtlaSil
  5. @deeptone, biliyorum ödüle doymuyorlar :) Ben bir çatal aldım kremasının tadına baktım sadece. Bana da biraz değişik geldi. Benim damağım hassastır, yediğim herşeyin içeriğini sayabilirim. Ama bunu çözemedim :) Çok aromatik geldi bana ama asla kötü değil. Özel bir tat yaratmışlar, takdire şayan.

    Markiz denerim bir gün, kazandibine de bayılırım en sevdiğim sütlü tatlı.

    Birgün yerinde yemek de nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Kanaş gerçekten süper gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  7. @Sevda S, yemediğime pişmanım :(

    YanıtlaSil
  8. Oooo Özsüt pastalarından. afiyet olsun hepsi harikadır oranın pastalarının

    YanıtlaSil
  9. @Modaccı, pasta diyince özsüt ü tek geçerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...