2 Eylül 2011 Cuma

Takı Düzenleme

Bu aralar pek tadım yok, birşey yapasım da yok ama okul açılmadan takıları bir düzene sokmam lazımdı. Sabah erken kalkabilen biri değilim, derse 20 dk kala uyanınca giyinmek bile zor oluyor ki nerde takı seçecek vakit kalsın. Gözümün önünde durmalarını sağlayacak birşey düşündüm. Proje derslerinden kalan straforla küpe standı yaptım. Strafor ısı yalıtım malzemesi, büyük kırtasiyelerde oluyor genelde. Karton rengi kağıtla kapladım. Dikkat edilmesi gereken, yapıştırıcılar straforu eritiyor. Ben tutkal kullandım, zamk da olur diye biliyorum.
Netten buldum fotoyu. Ben de 2 cm'lik kullandım ama pembeydi :)

Üzerine 1.5 cm aralıkla pergelle delikler açtım. İsteksizliğimi delikleri sarhoş gibi delmemden anlayabilirsiniz :) Kenarlara da simli ahşap boyasıyla şeritler geçtim. Sonra küpeleri standa sapladım :)

Pek tatlı oldu yahu :P

Saplayamadıklarımı raptiye üzerine astım.

Küpe kapatıcılarını (stopper deniyormuş) bardağa koydum.

Yüzükleri şimdilik kutuya yerleştirdim, strafor alınca onlara da bir güzellik düşüneceğim.

Kolyeleri askıya takıp, askılığa astım. En iyisi bu onlar için.

Kolye uçlarını eski bir hatıra olan kalpli mücevher kutuma yerleştirdim.

Uzun kolye sevdiğim için hiçbirini takmıyorum ama almışım işte. Yusufçuk kolyenin anlamı büyüktür bende.

Son zamanlarda kullandığım bileklikleri kutuya koydum. Evet onlar için de planlarım var :)

 Bu işleri yaparken hep bunu  dinledim, son günlerdeki favorim. Maroon 5 ilk çıktığında çocuktum This Love şarkısını hala dinlerim. Belki de o zamanlar gençtim, şimdi orta yaşlıyım, bilemedim şimdi.
                                        

15 yorum:

  1. vayyyy ne kadar çok yüüğün varmış kısss:)ama bn en çok incili küpeleri beğendim söliim,gözüm kaldı yani:)düzenlemen iyi olmuş daha hızlı hareket edersin.

    YanıtlaSil
  2. @gülümse, takı dedin mi tonlarca var bende :) incileri özel zamanlarda takıyorum :) yaptım kurtuldum sonunda

    YanıtlaSil
  3. New York Lover'ın blogundan sektim geldim:) çok yararlı bir post olmuş. ben de en kısa zamanda yapacağım benimkilere. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. playlistime hiç giriyor musun?
    bu şarkı da var.

    babamın penguenlerini yazmıştım. çok sevimli ona git. veya nedimelere. gülersin. iyidir gülmek.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar çoooklar:))
    Düzenlemeler çok iyi olmuş ama yoksa başa çıkılmazki bu kadar güzellikle:)

    YanıtlaSil
  6. takı dükkanlarındaki panolar gibi olmuş... :) en çok uzun sarılı-turkuazlı (bakır rengi belkide) olan küpeni sevdim...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Küpeliğine bayıldım, tabi takılarına da :)

    YanıtlaSil
  8. @Maceraperest, hoşgeldin :)

    @deeptone, görmüştüm şarkıyı :)
    komedi filmleri seyretmem pek, hangover ı sevmiştim bi tek :)

    @pembe gönlüm sende, uuuuzunnnnn bir isteksizlik sonunda başardım sanırım :)

    @gözde'nin gözünden, ben de en çok onu seviyorum, kotondan almıştım :)

    @Sevda S, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş,benim fazla takım yok; takı askısı yaptım yetti:D

    YanıtlaSil
  10. @luzumsuzisleruzman, kardashianlar gibi aksesuar odası lazım bana :)

    YanıtlaSil
  11. Of off bayıldım :) takı askısı çok iyi fikir, bende yaptım ama takı kullanmıyorum :) garip bir tezat işte..yalnız şu var bakmaya doyamıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. @Aslı, ben de öyleyim aslında. Alırım alırım bir kaç tanesini ancak takarım. Süs eşyası gibi uzaktan bakmayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
  13. yüzükler için ayrı bi post yap lütfen hepsini çok merak ediyorum:)
    http://bendenbisylr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. @benden bişeyler, taktıkça yayınlıyorum cnm :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...