5 Eylül 2011 Pazartesi

Zayıflar Kraliçesi Maggie Q

Şimdilerde Nikita adlı dizi ile üne kavuşan Maggie Q'yu ilk olarak Mission:Impossible III filminde görmüştüm. O zaman da zayıflığı ile gözüme takılmıştı. Zayıflık ayrı şey de bu kadar ince bir anatomiyle ilk defa karşılaşıyorum. Zayıflar ülkesi olsa kesin kraliçe diye bu kadını seçerlerdi :)



Saçlarını hep siyah kullanması temennimdir. Hem karizmatik hem de genç görünüyor.

Eskilerden bir şarkı, ben yeni dinliyorum. Böyle iyi bir şarkı keşfettiğimde altın bulmuş kadar seviniyorum. Müzik dış dünyadan soyutlanma şeklim. Şarkıdaki kız da benim sanki, Living Dead Girl!

                                    

9 yorum:

  1. bu kadar zayıflık hiçte hoş durmuyo ya düm düz olmanın nesi çekici olabilir ki :)

    YanıtlaSil
  2. sanki böyle çok zayıflıklarda kafa çok ortaya çıkıyor haddiden büyük duruyor :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok zayıfım, 42 kg.:)ben de zayıflar ülkesinde prensesolurum heralde:)

    YanıtlaSil
  4. Zayıflık herkese yakışmaz ama :)
    Bu kadına yakıştırıyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. bugün 35-40 kilo,ama kesinlikle 40tan fazla değil, olduğunu düşündüğüm bir kadın gördüm;sadece kafa hatta sadece burundan oluşuyordu,
    çok zayıf da iyi değil yahu :/

    YanıtlaSil
  6. @ BUS&MUG, herkese yakışmıyor ama ben seviyorum galiba :)

    @pembe fiyonk, kafası büyük olanlar için sıkıntılı gerçekten :)

    @gülümse, boy kaç senin ya, amanın çok zayıfmışsın :)

    @porti, zorlama bi zayıflık değil, anatomisi öyle :) ben de yakıştırıyorum.

    @luzumsuzisleruzman, vücut ölçülerinin de uygun olması lazım, ince kemiklilere yakışıyor ama angelina jolie de iğrenç duruyor :)

    YanıtlaSil
  7. incecik zayıf kızlardan yanayım. ama bu kız sağlıksız gibi duruyor.

    şarkıyı eklicem playlistime.

    ama huzurlusun değil mi.
    aksiyonsuz yaşıyorsun belki ama bu bence zombilik anlamına gelmez. sakin keyifli günler anlamına da gelir.

    ne istiyorsun sölesene. eksik ne.
    memnun olmadığın ne.

    YanıtlaSil
  8. @deeptone, sana post yazdım :) öğlen okursun.

    YanıtlaSil
  9. 1.50-1.55 gibi bişeyim:)anlayacağın biraz fazla minyatürüm:)ama boy kısa e biraz da basen olunca o kadar zayıf olduğum anlaşılmıyor:)lüzumsuzişleruzmanının dediği gibi zayıflık iyi değil,patlıcan gibi burnum iyice ortaya çıkıyor hihihihi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...