19 Eylül 2011 Pazartesi

Mim: Blogger Dedikodusu


Beni kimin mimlediğini söylememe gerek yoktur sanırım :)

İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;İlk okuduğum blog Laçin Tenel'di. Yeni evli bir mimardı o zamanlar. Diktiği kıyafetleri ve diy projelerini keyifle okurdum. Şimdilerde tatlı kızı Nil'le beraber annelik günlerini doyasıya yaşıyor :)

Sanal alemden tanışıp görüştüğünüz Blogger'lar;
Hiç yok. Olsun isterdim aslında. Blog açmamın asıl sebebi kalabalıklar içindeki yalnızlığımı bir nebze olsun gidermekti. Arkadaşlarım ve içinde yaşadığım çevre benim yaşam tarzıma sahip değil. Burda zevklerime ortak olan insanlar görmek beni çok mutlu ediyor. Yalnız olmadığımı hissetmek paha biçilemez :)

Blog dünyasına adım attığınızda,gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen,asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Blogger'lar;
Genelde yok diye cevap verilmiş. Tabiki kendini 'eşsiz bir meyve gibi hisseden ben' için de öyle biri yok :) Ama imrendiğim bazı bloggerlara gelirsek; maritsa, BeTwin Us, Did Dans La Mode, mustafasoydan, STYLEBOOM, ZET FASHION

Kendinize yakın bulduğunuz Blogger'lar;
Yakınlıktan kasıt samimiyet ise bir kaç tane sıralayabilirim, yoksa benim tarzım eşsiz biliyorsunuz :P
Sürekli sayfasını açtığınız,okuyup yorum bırakmadan çıktığınız Blogger'lar;
Postla ilgili söyleyecek iyi kötü bi çift lafım varsa esirgemem valla :)

Moda blogları arasında en sevdiğiniz Blog; STYLEBOOM

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz Blogger'lar; maritsa, Ucu Açık İşler..., Bi kot bi tişört, gözde'nin gözünden, MODA VE SOSYETE, Makyaj ve Lens Blogu, RendaStyle★, Moda Tasarım Stil, Makeup Isn't A Crime...Yet!, MUGHETTO, ! ♥ NUNU's closet ♥ !, Modaliza, Makyaj Aynam, Fashion House By Zeto, Rebel Takipte, Ojem Rujum Rimelim, Rococosh, Shewolf Cosmo Beauty, LaVieEnRose, YOUR STYLE IS YOUR SIGNATURE, Konad Addict, LUZUMSUZ ISLER UZMANI, BeTwin Us


'Blogger' dediğiniz an aklınıza ilk gelen isimleri yazıyoruz ,burda link vermiyoruz, aklınıza gelenleri patır patır yazıyoruz sadece. Bakalım kimler aklımıza yer etmiş ve nicklerini ezberlemişiz. Kopya çekenin ... neyse kopya çekmezsiniz siz nasıl olsa hayatımızda ki en samimi yer burası öyle değil mi?
An itibariyle 457 tane blog izliyorum, unuttuklarım affetsin...
gülümse, deep, rockunzel, sevda s, maritsa, tubitos, betwin us, follow up fashion, ojem rujum rimelim, makyaj aynam, buse's fashion blog, konad addict, love from fashion, modafobik, moda cadısı, marjo on the blog, siminya, missbone, lüzumsuz işler uzmanı, ucu açık işler, lavieenrose, nesly, çay tost ayran, bir ince ses, whats next, deepbeauty, vivalavitam, db junk... 
İsmi geçen bloggerlar mimlidir, tabi bu yazıyı okurlarsa...

Bu arada Betwin Us ilk kez Giveaway yapıyor. Yepisyeni bir Armani Çanta'ya sahip olmak isterseniz, tık tık...

24 yorum:

  1. :))))merak etme tüm postlarını okuyorum ve mimimi aldım,teşekkür ederim tatlımmm:))

    YanıtlaSil
  2. ;););)
    Bu post'a bol bol gulumser, tesekkur ederim;)

    YanıtlaSil
  3. öyle mutlu oldumki :) şimdi kahvemi gülümseyerek içebilirim :)

    YanıtlaSil
  4. :):):)

    457 blog nasıl izlenir ki?
    :)
    kışın 100-150 blog okuyordum. yani her yazısını.
    :)
    yazın işlerim çoğaldı. 50'ye indirdim. ancak okuyabiliyorum 50 blogun her yazısını.

    YanıtlaSil
  5. canım valla yazını okurken kendimi buldum yahu :)kalabalık yalnızlık'ı bir ara twitter nicki olarak bile kullanmıştım. beni kendine yakın bulduğun için de teşekkürler hislerimiz karşılıklı :)

    YanıtlaSil
  6. çok çok teşekkür ederiim canım benim! demek samimi görüyosun heee yerim seniiii <3

    YanıtlaSil
  7. bu mimleri çok seviyorum yeni yeni bloglar keşfediyorum =)

    YanıtlaSil
  8. canım, çook teşekkür ederim, gerçekten çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkür ederim! :)

    YanıtlaSil
  10. Hera ya mimcibaşı bu mimi baya önce yollamamış mıydı yanlış mı hatırlıyorum ki:D

    Yazdıklarımı pek kimse okumuyor sadece resimlere bakıyorlar sanıyordum hihihi sevindim valla:D

    YanıtlaSil
  11. @gülümse, bunu bilmek güzel :)

    @SvGLove, ben de yine hakettiğini söyler, rica ederim :)

    @Aslı, seni gülümsettiysem ne mutlu bana :)

    @deeptone, her yazısını değil tabi, blogroll den bakıp ilgimi çekenleri okuyorum :)

    @tubitos, aynı frekansda olduğum insanlar tanımak beni çok mutlu ediyor ben de teşekkür ederim :)

    @Fashion design by CnS {Cns'design}, ben de yerim seni :) öylesin tabi :)

    @alice, connection kurmak açısından güzel gerçekten :)

    @Sevda S, rica ederim :)

    @Rockunzel, rica ederim :)

    @inanirsakolurbence, doğru hatırlıyorsun :) mimcibaşı :D

    ben okuyorum valla :)

    YanıtlaSil
  12. Güzel blog tanıştığıma memnun oldum ;=)

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler teşekkürler teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Herhalde bende seni ne kadar kendime yakın bulduğumu bin kere her yorumda söylememe gerek yoktur zaten biliyorsun canımm :)) Bu ara yaşadığım teknik sorunlar nedeniyle diğer bloglar ile ilgilenemedim ve geç gördüm yazını en kısa zamanda mimine seve seve cvp vericem hihhu :)çoook teşekkür ederimmmm tatlımmmm :)

    YanıtlaSil
  15. Çok teşekkür ederim...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. @Meltem'ce, teşekkürler, hoşgeldin :)

    @mustafasoydan, rica ederimm :)

    @Curcunam, evet söylemene hiiiç gerek yok :) rica ederim.

    @Makyaj Aynam, rica ederim...

    YanıtlaSil
  17. yerim seni ben...zaten bayılıyordum sana,tavrına....şimdi daha da çok sevdim...çok samimi bir mim cevaplaması olduş,hera gibi yani!!!

    sevgiler canım

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. @gözde'nin gözünden, çok sağol canım, yüzümü güldürdün, günümü aydınlattın :)

    YanıtlaSil
  19. Canım bu yazını yeni gördüm, çok teşekkür ederim :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  20. @makeupwithstyle, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  21. çok teşekkürler canımm :) çok mutlu oldum görünce :)

    YanıtlaSil
  22. @luzumsuzisleruzmani, aman efenim rica ederim :)

    YanıtlaSil
  23. aaa ben de varım.. çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  24. @MODAveSOSYETE, rica ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...