12 Eylül 2011 Pazartesi

Blogger Tavsiyeleri Vol.1





Uzun zamandır arzu ettiğim birşeydi, elim değmedi bi türlü. Blog keşfetmek zahmetli iş, genelde tesadüf eseri gerçekleşiyor. Keşke bir blog bankası falan olsaydı :) Bu yüzden severek okuduğum blogları zaman zaman tanıtmaya çalışacağım. Sıralama yapmadan rastgele seçtim. Profil açıklamalarını eklemek yerine iki çift laf etseydin diyorsanız, haklısınız ne diyim :) Sadece kendini tanımlamayan bloglara yorum yazdım.


Editor's Note: Blog açıklamasında yazdığı gibi aşka, sanata ve insana dair bir dolu yazı bulabileceğiniz, blog anlayışının aksine kişisellikten uzak, tamamen makale-deneme tarzı yazan, adı gibi 'deep' bir blog :)





Ben...moda hastası ama modayla alakasız bir işi olan, ayakkabı delisi olup ayakkabılarını kutularda saklayan, kendi gibi deli-dolu bir nişanlısı olan ve onu çooook seven bir yüreğim işte.Canımın çok sıkkın olduğu bir gün, e biraz da beni tanıyan iş arkadaşlarımın etkisiyle blog açmaya karar verdim. Blogumun adı ne olsun,ne olsun diye düşünürken diğer bloglarda yaptığım yorumlarda kullandığım nicki yani "gülümse"yi seçtim. Benim için bir hayalin gerçeğe dönüşmesi anlamına gelen bu blog güne umutla başlamamı sağlıyor.Modaya,makyaja,alışverişe ve hayata bir de benim gözümden bakmaya ne dersiniz?


Curcunam

Kimine göre basit, kimine göre kocaman hayallerim var. Sadece hayat bana bunları çok görmesin :) Bol kitabım, filmim, kahvem, elektronik eşyalarım, cicilerim ile ben mutlu mesut yaşarım. Varsın hayatımda çok kişi olmasın. Ben sadece huzur istiyorum :)



Beauty N FashionLove
Kozmetiğe, güzelliklere aşık olan Kıbrıslı, Kıbrısa aşık bir kızın kaleminden şimdiye dek denediği kozmetik ürünlerin yorumu, hayat tecrübeleri,moda ve çok daha fazlasını bana özgü bir şekilde anlatmak istedim ve blogu bu amaçla kurdum. Umarım bu paylaşımları seversiniz.


LaVieEnRose

Editor's Note: Ruh eşini bulduğu için kıskanılan, çok gezen ve çektiği fotoğraflarla 'görmüş kadar olduk' dedirten, ne giydim postlarını da ihmal etmeyen yüksek bir mühendis :)

 
Benzemez Kimse Bana

Mimarlık sevgilimdi... Şimdi hem aşık olduğum bir mesleğim hem aşık olduğum bir bulutum var. Nişan hazırlıkları, evlilik hazırlıkları ve hayatıma dair izler taşıyan bloguma hoşgeldiniz.


Editor's Note: Almanca bir blog ama dergilerde olduğu gibi resimlerine bakmak bile güzel :)




MODA VE SOSYETE

30larında, evli ve çocuklu iflah olmaz bir moda hastasıdır. Hafif fırlama, sıradışı şeyleri seven, gürültülü müzik dinleyen, Paris aşığı, seyahat için bavulu her an hazır, çocuğundan daha çocuk, şımarık kocasına deli gibi aşık, cimbom hastası, kova burcu, her pazartesi diyete başlayan, dedikoduyu seven ve ayakkabılarına dokunulmasından bile haz etmeyen uyuzun tekidir :)



Geceleri uykumu kaçıran fikirlerimi,kendi çapımda hayallerimi ve sevgili emeklerimi bu blogta bulabilirsiniz.







New York'ta okuyup yaşamaya çalışan, dizi-film delisi, kitap aşığı ve müzik bağımlısı birinin zırvalarından oluşan bir blog burası.



Spot Işığını Arayan Kız

18 yaşında, hala çocuksu tavırlarından kurtulamamış, gülmeyi seven bir kız işte.



Editor's Note: Oje delisi bir genç kızın manikür maceralarını okumak isterseniz tam size göre. Blogu ilk açtığında fazla ojesi yoktu, giderek profesyonelleştiğini görmek çok eğlenceli :)


15 yaşımdayım Lise 2 öğrencisi oldum, Balıkesir in Erdek ilçesinide oturuyorum kozmetik bloglarından özenerek böyle bir blog açtım :)

20 yorum:

  1. canımm kendimi bu listede görünce nasıl mutlu oldum bilemezsin. ben de seni severek takip ediyorum. sayande bir sürü güzel blog da keşfetmiş oldum. çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. mutlaka bloglari okuyacagim, tavsiyelerin kesin süperdir, sagol güzelim : )

    YanıtlaSil
  3. @tubitos, rica ederim :)

    @viva, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaa beni de tanıtmışsınnnnn!!çok teşekkür ederim,çok duygulandım bak şimdi...

    YanıtlaSil
  5. Çok çok mutlu oldum kendimi listede görünce. Çok teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  6. @gülümse, göz yaşlarına hakim ol :)

    @QueenE, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Heracım ne hoş bir süpriz bu böyle:) Ellerine sağlık şaşırdım ve mutlu oldum:)

    YanıtlaSil
  8. @inanirsakolurbence, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  9. Hera'cımmmm :)) ilk listende olmak benim için gurur verici bişey :) biliyorsunki seninde yerin bende ayrı. Düşündüğüm konuları iki gün sonra şıppp diye blogunda okuyabiliyorum. İki gün önceki düşüncelerimi rahatlıkla yazabiliyorum öyle enteresan bi blogsun benim için :)) Çok teşekkür ederim inceliğin için muaaaahh !!

    YanıtlaSil
  10. @Curcunam, blog dünyasında ne çok ruh ikizim, telepatik dostum varmış :) rica ederim, böyle düşünmen beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
  11. Canimmm..ne güzel bir post sevgi ve destek herseyden önemli..harikasin sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Hihoha! Boyle tanimlanmak ne mutluluk! Kalbim pit pit oldu;)
    Cok cok cok tesekkurler Hera guzeli;)

    YanıtlaSil
  13. @coco-jelly, haklısın, devam ettireceğim mutlaka :)

    @SvGlove, ne demek, görevimiz :)

    YanıtlaSil
  14. yeni bir mimin var bende.
    :)

    YanıtlaSil
  15. @deeptone, yok artık :)

    YanıtlaSil
  16. Tesad
    fen denk geldim zamanında benden de bahsetmişsin ama hiç görmemişm ay nasıl mutlu oldum biliyomusun :))))))

    YanıtlaSil
  17. @İrem Göker, mutlu olmana sevindim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...