18 Eylül 2011 Pazar

Nostalji: Britney Spears

Number1 Tv de saatlerce klibinin çıkmasını beklediğim, izlerken danslarını taklit ettiğim, dibe vurduğunda herkesten çok üzüldüğüm, ergenliğimin rol modeli biricik sarışınım Britney...

Enerjisi, ışığı gözlerinden yansıyordu bir zamanlar. Baby One More Time, Oops.. I Did It Again, Crazy, Stronger şarkıları masumiyeti ve enerjisiyle sükse yaptığı zamanlardı.



I'm A Slave For you en sevdiğim klibidir. Klibini çok sevdiğim için şarkıyı da seviyorum :) Biraz müstehcen içerikli ama seksi görünmek için zorlama yapılan işlerden çok daha doğal bir havası var.


 I Love Rock N Roll şarkısı her ne kadar sesi yeterli gelmese de en sempati duyduğum parçası. İçinde rock geçiyor :)
britney spears i love rock and roll, i love rock and roll britney spears, britney i love rock and roll, britney spears overprotected

2002 yılında 4 yıllık sevgilisi Justin Timberlake'den ayrıldı. Hakkında Justin'i aldattığı haberleri çıktı ki Justin Britney'e yazdığı Cry Me A River şarkısıyla durumu doğrulamış oldu. Nasıl bir duyguyla yazdıysa hala dinler dinler hüzünlenirim. Klibi de çok manidardı. Şurdan izleyin derim. Britney'in yaptığı ilk ve en büyük hataydı bence. Justin'le kalsaydı şimdi efsane olmuştu.




Me Against The Music benim için en iyi dans klibidir. Madonna'yla uyumları mükemmeldi. Madonna'nın tahtına oturacağı düşüncesi tüm dünyayla birlikte benim de aklımdan geçmişti.




2000 lerin başında kariyerinin zirvesine hatta dünyanın zirvesine çıkmıştı. Toxic şarkısı ve klibiyle en tepeye yükseldi. Ben o klibi izleyip izleyip az mı attım kendimi kanepelerden :)




Everytime en slow ve hüzünlü şarkısıdır. Çöküşünün habercisi gibi bir de klip çekti. Medyadan ve şöhretinden ne kadar yorgun düştüğünü, artık hiçbirşeye tutunamadığını anlatmaya çalışmıştı.




 Eski bir Bobby Brown şarkısı olan My Prerogative'in yeniden düzenlendiği versiyonuyla bir klip çekti. En sevdiğim şarkısı da bu son şarkısı oldu.




Kevin Federline ile evliliği ve ilk çocuğunu doğurmasıyla beraber birden yere çakıldı. Genç yaşında elde ettiği bu başarıyı kaldıramamıştı. Evlilik ve çocuk son çırpınışı oldu ama onlara da tutunamadı. Zaten kocası tutunmaktan çok, köşe bucak kaçılacak bir servet avcısıydı.




 Burdan sonrası depresyon, alkol, uyuşturucu, rehabilitasyon, boşanma, skandal diye devam ediyor. Son 3 yıldır toparlanmaya çalışıyor. Yayınladığı şarkılardan Circus ve Womanizer beğendiklerim oldu ama eski hayranlığımdan eser kalmadığı için takip etmedim doğrusu. Hep bir çıkış yakalamasını bekledim, tekrar eski günlerine döneceğini umdum. Olmadı...




Şimdilerde bazı ödül törenlerinde, bloglarda denk geliyorum. Bakamıyorum da resimlerine, bana eski günlerini ve çöküşünü hatırlatıyor. Moda bloggerlarına sesleniyorum, herkes son moda süper tarz kıyafetler giyerken onun bu sıradan, özensiz haline bakıp eleştirmeyin. Yüzüne bakıp gülümsediğini düşünenler; yanılgınız eski bakışlarını bilmediğinizden. Yaptığı onlarca hatanın bedeli çok ağır ödemiş, yaşamak için bir sebep, tutunacak bir insan bulamamış bir kadının bakışları bunlar.


Hatırlamak istediğim tek hali
                                   

24 yorum:

  1. Britney Spears´e baktikca, kendiminde yaslandigini hatirliyorum, gencken yeni ciktiginda hayret ederdik tüm kizlar nasil bizim gibi genc, ama yetenekli ve basarili diye, justin timberlake´le beraber oldugunda o nekadari cirkin kiz nekadari güzel derdik, begenmemistik bile, simdi justin aldi basini yürüdü, britney oldu hep kaybeden, iyi niyetli bir kiz bence, insallah mutlulugu tekrar yakalayabilir...

    YanıtlaSil
  2. Son zamanlarda hep kötü anılan, berbat fotoğraflarla haberi yapılan biri, ister istemezde insanın aklında son hali kalıyor. Bugün gazetede okudum, tekrar evleniyormuş. Bu sefer mutlu olur belki...

    YanıtlaSil
  3. @viva, ben de geçmişi hatırlayıp hüzünlenirim hep. Elde ettiği normal bir başarı değildi. Bu kadar yetenekli bir insanın şimdi bu halde olması beni çok üzüyor. Çocukluğumun neşesiydi oysa ki...

    @Sevda S, eski halini çok bilmeyenler için öyle, insanlar çabuk unutuyor, bir zamanlar ne kadar popülerdi halbuki. Tekrar evlendiğini bilmiyordum, umarım kalan ömrünü huzur içinde geçirir.

    YanıtlaSil
  4. bu postu görünce üzüldüm cidden ya bende rasladıkca yazık yaa ne hale geldi diye içimden geçiririm ki ben hiç bir zaman fanı olmadım senin için durum daha da farklıdır...
    16 yaşında daha çocukken okadar ünlü ve dünya starı olmayı kaldırmak zor tabi.. too young too much.! :(


    YanıtlaSil
  5. @BUS and MUG, başarıyı birçokşeyin üstünde tutan biri olarak zirveye oynamış bir insanın kaybettiğini görmek hayalkırıklığı benim için. Bir kere kaybedince eskisi gibi olmak mümkün değilmiş.

    YanıtlaSil
  6. gercekten üzücü bir kaderi olmuş olsada yeniden mutlulugu bulur inşallah nediyelim :I

    YanıtlaSil
  7. valla ne yalan söliim hiç kanım ısınamadı Birtney'e, bana hep yapmacık geldi:))))

    YanıtlaSil
  8. @theice-creamparlour, umarım kendinde o gücü bulur.

    @gülümse, sevmek sevmemek göreceli tabi ama başarısı su götürmez bir gerçekti. Keşke devam edebilseydi.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir çıkış sonrasında dramatik bir düşüş yaşayan Britney için ben de aynı hisler içerisindeyim. Kendisini I'm a slave for you ile hatırlamak istiyorum :/



    Tatlım Armani Glamour Tote Bag giveaway'imize katılmak istersen tık tık:

    BeTwin Us
    ;)

    YanıtlaSil
  10. @Betwin Us, I'm A Slave For You unutulmayacak bir klipti, keşke ordaki gibi istekli kalabilseydi.

    Sağol canım, mutlaka bakıcam :)

    YanıtlaSil
  11. Bende severim onu ve kendi hataları degil, çok sevgili Amerikan basının onu bu hale getirdigini düşünürüm. Bitişe gidecekmi? bence hayır, çünkü basın için inanılmaz bir malzemedir..

    YanıtlaSil
  12. Unutmadan harika bir post olmuş, tskler..

    YanıtlaSil
  13. @Aslı, yanında onu destekleyen ve koruyan insanlar olsaydı bu hale gelmezdi diye düşünüyorum. Basının ve yalnızlığının kurbanı oldu.

    Okuduğun için ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. Britney'i çok severdim ,onun günden güne kariyerindeki çöküş de üzmüştü beni haliyle,şimdilerde yeniden toparlanmaya çalışsa da hayat bir kere seni kıskacına aldı mı kurtulması zor oluyor tabi,bu arada fotoğraflar ve yazı tam biyografi tadında olmuş,çok beğendim postunu,eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. ah spitney bears sevilmez mi. halen çok severim. napsın kız hatalar yaptı, diplere vurdu ama yaşıyor işte. ünlü olmak kolay mı. kendini beğenmek kolay mı (bunu sen de bilirsin yakından :))

    evleniyor bugünlerde.
    ah artık mutlu olsun.

    ne de güzel kız ve gülüşü gözleri ne güzel diğ miğ?
    :)

    YanıtlaSil
  16. @rebeltakipte, bir kere tökezlersen çok zor oluyor ayağa kalkmak, kalksan bile eski heyecanını kaybetmiş oluyorsun. Beğenmene sevindim, teşekkürler :)

    @deeptone, ben ünlü olsam bu halimle kesin sapıtırdım :P

    Umarım mutlu olur eşiyle, başarısından geçtim güzel yaşasın bundan böyle.
    Bir zamanlar çok güzel bakardı şimdi yorgun bakıyor dünyaya...

    YanıtlaSil
  17. Britney Spears, pop müzikle alakam olmamasına rağmen, çok sevdiğim bir şarkıcı olmuştur hep...Onu çok hoş, çok sempatik buluyorum ama keşke o kötü dönemleri yaşamasaydı, sanırım genç yaşta gelen şöhret onu bunalıma sürükledi...

    I'm a Slave 4 U şarkısındaki makyajına bayılıyorum, bir ara sürekli o makyajı yapardım :))

    Bir de neden bilmem ama "I was born to make you happy" şarkısını pek bi severim :)

    YanıtlaSil
  18. @makeupwithstyle, I'm a Slave 4 U bir efsane sanırım :) geri planda kalmış güzel şarkıları da vardır elbet.

    YanıtlaSil
  19. Bende bu sayfayı görünce yazmadan edemedm çocukluğum ve gençliğimin ideolü britney spears ın bu hali gerçekten hayranlarını çok üzüyor , eskiyi hatırlayıp hüzünlenmemek elde değil .

    YanıtlaSil
  20. @Adsız, eskisi gibi olur diye çok bekledim ama maalesef eski ışıltısı yok gözlerinde. Hayatına devam etsin yeter bizim için.

    YanıtlaSil
  21. Britney başka birinin çok çok uzun sürede yapabileceğini çok kısa sürede yaptı. Rekor albüm satışları, müthiş turneler, efsanevi klipler ve şarkılarla gelinebilecek en yüksek noktaya geldi.. Şu anda hem doygunluğa ulaşmış olması hem de dev bir yıldız olmasının sonucunda medyanın 1 numaralı malzemesi olması, hem de artık teenager değil de 30 yaşında bir kadın olması tabiiki Britney'i farklılaştırdı.Her ne kadar eski heyecanını yitirmiş olsa da, depresyon döneminden sonra çıkardığı Blackout,Circus ve Femme Fatale albümleri gayet başarılı oldu. Özellikle Circus Tour tüm zamanların en çok gelir elde edilen turnelerinden biri oldu. Ben de Baby, Oops ,Slave ve Toxic dönemini çok özlüyorum ama herşeye rağmen ilk günkü gibi sıkı bir Britney fanıyım ve hala tam gaz takip ediyorum. Britney popun kraliçesi ve bir efsane.. Hala çok severek dinliyorum,size de takipte kalmanızı tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  22. @gorky, yorumunu severek okudum, britney'i hala çok severim, sadece atık eski tadını bulamyorum ama henüz vazgeçmedim ondan :)

    YanıtlaSil
  23. Hera ne yapmışsın öldürmüşsün resmen Britney Spears'ı.. Bilmiyorum haberin var mı ama kendisi bu yıl yayınlanan Forbes listesinde Oprah Winfrey'den sonra dünyanın en güçlü ünlüsü, müzik yıldızları arasında da en güçlüsü olarak yer aldı. Bu liste her sene güncellenen dinamik bir liste.. Kariyeri biten bir insanın bırak zirvede yer almasını, listeye girmesi bile imkansız.. Günümüzün hırslı ve deli gibi promosyon yapan yeni yıldızlarını en rahat haliyle bile geride bıraktı.. Britney'in Albümleri,turneleri vs. hala günümüzün yeni çıkan onlarca yeni ismi arasında çok iyi iş yapıyor. Sadece dünyayı salladığı dönem geride kaldı evet ama kadının 15. senesi, bu çok doğal.. Ayrıca Britney zaten bir efsane, Justin kendi derdine yansın.. Günümüzün Madonna ile aynı klasmanda yer alan tek starı.. Bence ödül törenlerinde gördüğünde çökmüş hali aklına geliyorsa nasıl toparlandığını gör ve mutlu ol.. :)






    YanıtlaSil
  24. @Deniz C, britney'i öldürmedim henüz merak etme :) Elbette hala şarkılarını dinliyorum ve takip ediyorum ancak çıkış yaptığı zamanlardaki enerjisini ve ışığını göremiyorum ne yazık ki. Ben hep genç ve dinamik kalacağını umut ederek yanıldım belki de bilmiyorum. Hala başarılı olmasına seviniyorum tabi ama eski günlerini özlememek elde değil.
    Yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...