8 Eylül 2011 Perşembe

İcat Çıkarma Başımıza! Vol.2

Biraz  makyajlı versiyonu takılabilir sanırım :)

Kansas'da bir kütüphane. Keşke bizim ülkemizde de kitaplar hak ettiği değeri bulsa.

Hiç kullanmasam da kitap ayraçlarına bayılırım.

Eski televizyonları atmayın :)

Ay kıyamamm...

Objektif bardak istiyorum yaaa :(

Oldum olası sevmem klasik beşikleri. Böyle hem az yer kaplayan hem de sağlıklı tasarımlar kullansalar ya. Gerçi ben somyada yatardım da neyse :)

Bu yatak nasıl böyle duruyor ki? Altını temizlemek de zor olur :)

Sokaklar böyle süslense fena mı olur?

Çok şey mi istiyorum??? 

Klasik akvaryumun ötesinde, çok şık buldum.

Böyle konsept yüzüklerim olsun...

Ben kenarı ışıklıları seviyorum ama bu da olur.

Kitaplık gibi değil de böyle sevdiğim bir kaç kitabım gözümün önünde olması için mükemmel.

Nokia, Turkcell, BMW, Nikon takıntılı olduğum markalar, alternatifini hiç düşünmem.

İnci gibi dişlerin varsa yaparsın tabi :)

Dolunay lambaları, Twilight modunda akşam yemekleri için ideal. Belki bir yerlerden Edward gelir, bi ısırık da o alır :)

Bir atölyem olsa duvarını böyle yapsam.

 'Su akar yolunu bulur' diyoruz ya, işte bu :)

Kitap kurtlarına özel.

19 yorum:

  1. hepsi güzelmiş.

    tele-akvaryum, nikon pasta pek hoş.

    mimin var bende.

    whats wrong with you da aklımda.

    YanıtlaSil
  2. Duvardaki harita çok hoş :)

    YanıtlaSil
  3. hepsiii çok güzel ama ben en çok kütüphane ve kitap ayıracını sevdim:)

    YanıtlaSil
  4. @deeptone, yine mim :) yapıcam topluca :)

    @Rockunzel, evin bir köşesine yapabilsem keşke :)

    @gülümse, kitap düşkünüsün desene :)

    YanıtlaSil
  5. tvden yapılan akvaryu çok hoş,denemek lazım:)

    YanıtlaSil
  6. ay cok güzelmis resimler. Kitap ayraci cok hooos :))

    YanıtlaSil
  7. televizyon ve pacman. edinilesi.

    YanıtlaSil
  8. @temerrüt, plazmanın içine de olmaz ki :)

    @Pingocuk, kitap kurdu birine alabilirim, benim işime pek yaramaz :)

    @ilnevya, yüzünü gören cennetlik valla :)

    YanıtlaSil
  9. Tasarım harikası dedikleri şey bunlar olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  10. @Sevda S, satıldıkları yerleri de bilsek :)

    @Bir İnce Ses, aynen :)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Sustuklarin buyur icinde nkdr dogru laf!

    Kitap ayiracini cok sevdim :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. @naley, çok ilginçmiş, bu da öyledir heralde.

    Objektif bardak çok güzel :)

    @Trendydolap, içinden ne geliyorsa söyleyeceksin :)

    YanıtlaSil
  14. Kitap ayracı çok hoşş :)

    YanıtlaSil
  15. @Velev Ki Huysuzum, sağol tatlım bakıcam mutlaka :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...