30 Eylül 2011 Cuma

Mim: Wedding ♥

Sevgili Meltemce beni mimlemiş. Konumuz hayalimizdeki evlilik merasimi baştan sona anlatmak. Üzerinde uzuuun uzunnn düşünülecek bir konu aslında. Zaten ne bir adayım ne de kısa vadede böyle bir düşüncem var :)
Geleneklerden çoğunlukla hoşlanmayan biri olsam da düğünleri hep sevmişimdir. Sanki bir gerekliliği yerine getiriyormuş gibi yapılan klişe düğünleri değil tabi. Kendine özgü tarzlarıyla evlenen insanlara imreniyorum.
Benim düğün hayalime gelirsek;

Davetiyelerdeki klasik 'sedefli beyaz kağıt üzerine el yazısı' geleneğini kırarak çok hoşuma giden 'siyah beyaz içinde kırmızı detay' tasarımı kullanırdım.

Kına Gecesi yapmaktansa aileleri işe karıştırmadan bekarlığa veda partisi düzenlemek daha iyi bence. Ben küçük şirin bir mekanda kız kıza eğlenebileceğim, telli duvaklı bir bekarlığa veda partisi istiyorummm :)

Tabi damadı da unutmadık. O da kendi arkadaşlarıyla erkek erkeğe bir gece yaşasın, dansözlü falan :) Hatta dansözü de ellerimle seçip gönderiyorum. Nuran Sultan!!! Öyle oryantal dans, kıvrak figürler falan yok, o endamla bir salınıyor gözlerimi kamaştırıyor kadın :)

Gelinlik konusunda abartılı şeyleri sevmiyorum. Zarif kesimli, sade bir model istiyorum. Resimdeki yanlış hatırlamıyorsam Vera Wang olmalı. Üst kısmı tek kelimeyle mükemmel ama etek biraz kabarık bana göre. (Edit: Gelinlik La Sposa 2011 modeliymiş)

Bu da Vera Wang'in başka bir modeli. Üst kısım çok sönük ama etek tam istediğim gibi. Kabarık değil, kuyruk şeklinde arkaya uzanıyor.

Bu muhteşem küpeleri takardım.

Gelin ayakkabısında çok süslü, taşlı şeyleri sevmem aslında ama bu ayakkabı beni çok etkiledi. Zerafet akıyor üzerinden. Taş dediğin bu kadar mı şık ve abartısız görünür!

Gelin çiçeğini hafif şeftali ya da mor tonlarında seçerdim.

Saçlarımı açmak konusunda kararsızım ama eğer toplatırsam böyle olsun isterim.

Makyajı doğal tonlarda, sadece yüzümü aydınlatıp renklendirecek şekilde yaptırırdım. Tabi eyeliner, takma kirpikler ve fresh bir ruj eşliğinde.

İnci siyahı vintage bir gelin arabamız olsun, sadece ufak tüllerle süslensin.

Klasik beyaz bir düğün pastası yerine renkli cıvıl cıvıl bir pastamız olsun.

Düğünümüz sonbaharda mümkünse eylül ayında yeşillikler içinde bir kır düğünü olsun.

Amerikan dizilerinde görmeye alışık olduğumuz şekilde davetlilerin arasından masamıza doğru yürüyelim.

Bi de böyle nedimelerim olsun :)

Dans ederken duymak istediğim tek şarkı bu. Sonrası kop kop zaten :)


Mimlendiniz!!!

27 yorum:

  1. tüm ayrıntılara,seçimlerine bayıldım hatta bu kadar olur dedim birebir benim düğün hayalimle örtüşüyor makyaj seçiminden,düğünün yapılacağı yere kadar:)tek farkımız dansöz konusu galiba:D ben fazlasıyla kıskanç olduğum için yaşlı bir kadın sanatçı ya da erkek şarkıcıdan yana yapardım seçimimi:)

    YanıtlaSil
  2. ben blogger dedikodusu mimini cevaplarken sen beni mimliyomuşsun:)))ayyy bu tam benlik bi mim,yaz yaz bitiremem heralde:))teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  3. @Ekimoza, aynı zevklere sahip olmamıza sevindim. Ben çok kıskanç değilim, güvenirim karşımdaki insana. Tabi yanılıyor da olabilirim :)

    @Gülümse, uzunnn uzunn yaz bakalım, merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. hera nefis olmuş bu evlilik düşüncen. hatta mükemmel. tümüyle. en minik ayrıntısına dek. bayıldım. insanın evlenesi geliyor maalesef :):):)

    o saçlarımı böle toplardım fotosundaki kıza söle onunla aynen bu şekilde evlenebilirim :):):)

    yapıcim bu mimi bu gece.
    :)

    YanıtlaSil
  5. @deeptone, hayal işte...

    Tipini de görmüş olduk, Allah gönlüne göre versin :)

    YanıtlaSil
  6. @ModaLiza, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Dansözde dahil :) seçimini sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. Hera teşekkür ederim mim yarına kaldı ben koşuyorum şu an iş güç dershane hazırlıkları:D Evliliği sakin düşünmeliyim:D

    YanıtlaSil
  9. @Aslı, ben en çok dansöz olayını seviyorum zaten :)

    @inanirsakolurbence, zaten evlilik sen düşünmezken seni buluyor :)

    @deeptone, gördüm gördüm :)))

    YanıtlaSil
  10. yanıtladım yanıtladım.
    :)

    bir erkek fatma için çok kızsı bi hayal seninki ama.
    :)

    YanıtlaSil
  11. @deeptone, biliyorsun ben bir kişi değilim, içim öyle olabilir ama ambalajım daha feminen.
    Hem artık kendimi zorlamıyorum. Nerde canım ne zaman ne isterse onu yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. heeey ne güzel seninle evlenen ambalajı güzel iki kızla evlenmiş olacak. ne şanslı.
    :)

    YanıtlaSil
  13. @deeptone, bakış açına göre değişir o, birisi de çıkar 'bir deliyle evlendim' der :)

    YanıtlaSil
  14. cok güzel bir mim´mis, cok tesekkürler güzelim, ben evli oldugum icin artik olup bitenleri anlatirim ; )

    YanıtlaSil
  15. @viva, o da olur canım :)

    YanıtlaSil
  16. @inanırsakolurbence, gördüm, müthiş olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Heraciiiim :) mimim varmi$ normalde yazmiyorum ama cok sevdiim bir sonraki yaz dugunu olacak bir gelin adayi olarak severek yazacagim ama biraz du$unup ara$tirip bu mimi guzel bir posta donu$turerek :) secimler $ahane, mim icinse kocamaaan t$kler :)

    YanıtlaSil
  18. @Nimo, yazdığın ilk mim olacak öyleyse, beğenmene sevindim. Hazırlıklara erkenden başlamak iyi olacak desene :) Merakla bekliyorum canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. bu arada ilk gelinlik pronovias galiba eski dergilerde görmüştüm ben ama o vera wang gelinliğe bayıldım muhteşem saçıda çok hoşuma gitti benim inş. bi gün olur böye güzel bi düğünün :))

    YanıtlaSil
  20. @Sadecebenemel, klasörlerimin birinde buldum gelinliği, yanlış hatırlıyor olabilirim. Teşekkür ederim hepimizin gönlüne göre olur umarım :)

    YanıtlaSil
  21. küpeler ve ayakkabılar aşık oldum resmen. zevklerimiz çok uyuyor:)

    YanıtlaSil
  22. @Kapkara Camdan Kelebek, gelinliği gölgede bırakacak cinsten :) öyle gerçekten.

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel olmuş canım benim ellerine sağlık bloga ara vermiştim bir süre için geri döneceğim yakında çok teşekkür ederim mim için :)

    YanıtlaSil
  24. @Meltem'ce, asıl ben teşekkür ederim, çok eğlenceliydi benim için :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...