3 Eylül 2011 Cumartesi

Braun 32 mm İyonlu Saç Maşası

Braun'un 32 mm iyonlu saç maşasını uzun zamandır kullanıyorum. İyonlu olmasından dolayı daha parlak oluyor saçlarım. Bazı sitelerde maşanın saçları kıvırmadığını, alanların hiç memnun olmadığını okumuştum. Orta uzunluktaki saçları tutmuyor sanırım. Benim saçlarım belime kadar olduğu için dalgalar tutuyor ama uzun süre kalmıyor maalesef. Şekillendirici bir krem ya da sprey kullansam belki daha uzun süre kalır ama bu tarz ürünler saçtaki temizlik duygusunu ortadan kaldırdığı ve saçı ağırlaştırdığı için pek sevmiyorum. Ben ahenkle dans eden ve şampuan kokan saçları seviyorum :)



10 yorum:

  1. benimki de rowenta :D ama yapması pek zahmetli yaa

    YanıtlaSil
  2. bende de babyliss var memnununm ama pek kullanmıyorum saçları yıpratmasalar çok daha güzel olacak:)

    YanıtlaSil
  3. saç maşamı yeni aldım sayılır, almamış olsaydım tavsiyenden yararlanırdım mutlaka...

    ps. : ben maşa bittikten sonra genel olarak tamamına sprey sıkorum fazla değil tabi..çok ağırlaştırmıyor ve kalıcı oluyor, denemeni tavsiye ederim..sevgiler..

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @Hamide Tekin, kadın olmak zahmetli :)

    @inanırsakolurbence, kırık oluyor çok sık kullanımda :|

    @gözde'nin gözünden, hepsi aynı sayılır aslında, memnun kalırsın umarım.

    Sprey deneyeceğim, önerin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. yaaa ben tatildeyimm mim yorumunu yeni gördüm link yollar mısınn :)

    YanıtlaSil
  6. ama ben geçenlerde eskici tükkanında ondüla saç maşası buldum.
    :)

    YanıtlaSil
  7. @ruyaabca, :)

    http://www.citysmylife.com/2011/08/mim-hangi-prensessin.html

    @deeptone, benim yaşım yetmez ona :)

    YanıtlaSil
  8. çok hoş olmuş cnm saçların, bende maşa alcağım ama kaç mm alıım hangi marka alıyım daha karar veremedm :(

    http://www.citysmylife.com/

    YanıtlaSil
  9. @lamina, markayı fiyat aralıklarına bakarak belirle. Bilindik markaların hepsi iyidir genel anlamda. Braun'un ürünleri biraz pahalı ama oldukça kaliteli. Babyliss de öneririm. Kalınlığa gelince, 25mm tavsiye ederim. 32 lik uzun saçta dalga yapabiliyor sadece ve uzun süreli olmuyor. 20mm likler var ama onlar da çok kıvırcık yapar ve zahmetli olur ince ince uğraşmak. En iyisi 25mm, tutamların kalınlığına göre ister kıvırcık ister dalga yapabilirsin. Umarım yardımcı olabilmişimdir, iyi şanslar :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...