15 Eylül 2011 Perşembe

Mim: Before I Die

Deep beni mimlemekten alıkoyulamıyor... Gerçi bu mimler de olmasa pek yazasım yok bu aralar. Ölmeden önce ne yapmak istediğime gelince, buraya yazıyım da tarihte iz bıraksın, bende bu azimsizlik varken hiçbirini yapamam zaten.

Uçağa Binmek
Evet uçağa hiç binmedim. Bir kaç kere yeltendim ama aktarmalı olunca vazgeçtim. Beyaz uçağı olan prens aranıyor :)



Formula 1'e Katılmak
5 yıldır süren F1 tutkumu pistlere taşımak istiyorum. Türkiye'nin F1 2012 takviminden kaldırılması tüm hayallerimi yıkmış olsa da...



Görsel Tasarım, Çizim Programları Öğrenmek
Photoshop, Illustrator, 3D Max, 3 Boyutlu animasyon, Corel Draw, Autocad, Netcad vb gibi programların bazılarını öğrenmem, bildiklerimi de geliştirmem gerek.



Bass/Elektro Gitar Çalmak
Rock müzik dinleyip ruhunu okşadığım benliğimi, icraata geçip sarhoş etmem gerek :)



Bisiklete Binmek
Çocukken 4 tekerlekli sürerdim 2 tekere geçmeme de az kalmıştı ama ne zamanki kaydıraktan yere çakılıp kolumu çatlattım sonra kimse bana birşey yaptırmadı :|



Bu da şarkımız olsun, eskilerden, nerden estiyse şimdi...

                                    

Mimi hala yapmayan varsa Hera beni mimledi diyip yapsın :)

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...