7 Şubat 2012 Salı

Saç Stillerim



Nostaljik: Dönemin ilk gününde okula nostaljik saçlarımla gittim. Üst kısımlar kabarık, altlar kalın bukleler halinde. Sıcak bigudi ile yaptım.
Kıpır Kıpır: Geçen haftaiçi Avm'ye giderken nedense böyle uzun uzun uğraşmışım :) 25 mm maşa ile orta kalınlıkta tutamlar alarak yapıyoruz.
Darma Duman: Pazar günleri için ideal saç türü. Sporum ama kendimi de salmadım mesajı veriyor :) 32 mm maşa ile orta kalınlıkta tutamlar ya da 25 mm ile kalın tutamlar alarak yapabilirsiniz.

Şarkı da yazı getirsin bize :)

12 yorum:

  1. :)) demek sporum ama salmadım diyor haha çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. @ByAslı, özenli sportiflik :)

    @gülümse, en kolayı o :)

    YanıtlaSil
  3. @Hamide, aynen, 2 çok kokoş :)

    @Gülsen, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Hahah hıpır hıpır lafını çok sevdimmm :)) Darma duman alayım ben :)

    YanıtlaSil
  5. @Curcunam, en rahatı en cool u :)

    YanıtlaSil
  6. oo ye bebeğim senin saçlarında maşallahı varmış .. tüü tüü tü :)) Bu arada bilgisayrdan kalkıp göbek atacağım o derece :)))

    YanıtlaSil
  7. Nimo, ay çok teşekkür ettim, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. @Mia, diğerleri ne kadar zahmetli oysa ki, demek uğraş olmadan da güzel olunabiliyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...