27 Şubat 2012 Pazartesi

Jüri Kombini: Lacivert

Dönenim başında hızlıca hazırlanıp çıktığımız ilk jüride baştan aşağı laciverte büründüm.
Her ne kadar bütün gün kapıda nekleyip de jüriye giremesem de ben geleneği yerine getirdim :)


Eteği Koton'dan almıştım. Benim tarzım kalem etekler ama bunu da sevdim ♥
Çantayı ve çizmeyi zaten biliyorsunuz Lcw. Bluz da Lcw, parlak lacivert rengi, üzerimdekini herkes elbise sandı :)

En sevdiğim Alix Avien lacivert ojelerim ve yılan yüzüğüm ♥

Ve de lacivert küpelerim ♥

Bu da sevgili arkadaşım Hülya'nın karlı buzlu havada ilk topuklu deneyimi :)
Ben o über topuklularla kuş gibi sektim valla :)

Düz durabildiği nadir anlardan :)

Şarkımıza gelince, markette duyup içinde geçen kelimeleri duyabilmek için ortalık yerde sepetimle reyon trafiğini tıkadığım enfes bir parça :) Uzun bir uğraştan sonra bulabildim youtube'da.
Rahmetli Amy Winehouse'u hatırlattı bana, onun sesinden de dinlemek güzel olurdu.

7 yorum:

  1. Lacivert cok yakismis tatlim! : )

    YanıtlaSil
  2. @deep, anladım :)

    @viva, sağol tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuşsun canım çok beğendim. bloguna ne zaman girsem okul günlerim jüri anlarım geliyor aklıma, özlemle karışık duygular içersine giriyorum valla geçmişe götürüyorsun beni..

    YanıtlaSil
  4. @tubitos, sağol canım, demek ki sen bana ben de sana nostaljik geliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. cantana bayıldm cnmmm hemde sektıme cok guzel über komik:p

    YanıtlaSil
  6. @Ayshenur, beğenmene sevindim tatlım, eğlenceli bir gün oldu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...