5 Şubat 2012 Pazar

Geleneksel Tatil Yemekleri: Köstebek Pasta

Şurdaki yazımda verdiğim tarifi aynen uyguladım. Bu kez kremayı kekin üzerine değil içine koydum. Bir de üzerine hazır çikolata sosu döktüm.
Keki ortadan ikiye ayırıp, üst parçasını strechlediğimiz derin bir kabın içine yerleştiriyoruz. Bu esnada kekte kırılmalar olabilir sorun değil. İçine kremanın yarısını döküp, üzerine tadelle gofret ufaladıktan :) sonra kalan kremayı da ekliyoruz ve alt parçayı kekin üzerine kapatıp strechle üzerini örtüyoruz. 2 saat dolapta bekletikten sonra ters çevirip çikolata sosuyla kaplıyoruz. Hindistan ceviziyle süsleyip afiyetle yumuluyoruz :)

4 yorum:

  1. tatil demek pişirmek demek o zaman.
    :)

    YanıtlaSil
  2. @deep, tatil demek can sıkıntısı ve kenine iş aramak demek :)

    @Hamide, ... ayrılmaz bir ikiliyiz :)

    @inanırsak, valla ben de diyorum, belim koptu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...