6 Şubat 2012 Pazartesi

Kekimi de Yapar Giderim

Tatil bitti. Siz bu satırları okurken ben kentsel tasarım dersinde olacağım. Bu dönem 3 tane projem olduğunu düşünürsek yemek postlarını unutun. Finali keklerimle yapayım dedim :)

Limonlu Kek
Bunca yıl çikolatalıydı kakaoluydu derken hiç denememişim limonlu keki. Çok de enfes oldu üstelik. Çikolatalılardan bir dilim yerken bundan tam 3 dilim yedim :) Tamamen free style takıldığım için tarif veremeyeceğim.


Çikolatalı Fındıklı Kek
Tabiki çikolatayla ilişkimizi tamamen bitirmedik, yılların alışkanlığı kolay değil. Sizin için bi de imzaladım kekimi :) Normalde sosunu döker yumulurum, hayatta uğraşmam süsüyle püsüyle. Bloga verdiğim değer işte ya :)


Gezmelerime, lattelerime de veda edeyim bari :(


Hüzünlü atmosferimizi kek tadında bir şarkı ve çikolata tadında bir kliple dağıtalım.
Duran Duran'ı özlemiştik yahu, klip de sağlam olmuş. Nasıl olmasın herkes taş maşallah :)

8 yorum:

  1. Tatlım sen nasıl bu kadar incesin peki habire kek kek?

    YanıtlaSil
  2. @Özgür Ceren, ben tadıcıyım, yiyenler ev halkı. Zaten ikinci dilimi zor görürüm ertesi gün hepsi bitmiş olur :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel görünüyor....sevgiler

    YanıtlaSil
  4. @chfashiontrend, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Of o limonlu kekten denemek için her şeyi yapardım:) Canım nasıl çekti:)) Ellerine sağlık bitanem:))En yakın zamanda ben de deniycem:))

    YanıtlaSil
  6. @Ayça, sağol canım, denemezsen çok şey kaçırırsın. Ferah ferah çok iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
  7. ayy ama senin bu postların beni gece gece krize sokuyor nasıl olacak :D

    YanıtlaSil
  8. @Hamide, bloga zaman sınılaması koyucam, lüzumsuz saatlerde gelip acı çekmenize razı olamam :)
    Gündüz blogu :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...