24 Şubat 2012 Cuma

Bir Hal Hatır Soranım Yok...

Hergün en az bir post yayınlayan kız 4 gün olmuş bloga bakmıyor, biri de çıkıp öldü mü kaldı mı demiyor, çok derinden yaralandım doğrusu :)
Ne yaptığıma gelince, ben bu aralar...
Çiziyorum...


Çiziyorum...

Çiziyorum..

Yalnız başıma çiziyorum...

Jürilere çıkıyorum...

Bol bol makale yazıyorum.

Kentsel tasarım dersinde slayttan sıkılan bir grup öğrenci :) Doğuştan yetenekli dostum E.Z.Ç'ye ait bir eser. Sınıfı görseniz ne kadar gerçekçi bir çizim olduğunu anlardınız :) En ön sol masada ortada oturan kendisi olur, sağ yanındaki uzun saçlı frapan şahsiyet de benim :)

Bu da şarkımız olsun

Jüri kombini de yakında...

10 yorum:

  1. beni de kimse sormuyor:(nerde bu blogcanlar yaaaa...

    YanıtlaSil
  2. Kızım şi görene kadar zaten. Kimse merak etmez bizi peeh yeri hemen dolururrlar :) ben günde 3 tane yazıyorum da ne olii? :)
    Bu arada o nasıl bir yetenektir ? Hayretler içinde sabrına hayran kaldım!
    Tüü tüü tü . hadi kombini de bekliyorum o zaman ;)

    YanıtlaSil
  3. Heracım ne kadar yoğunsun, çok kolay gelsin sana:)

    YanıtlaSil
  4. Bloggerlar bu aralar yoğun sanırım, :) .

    YanıtlaSil
  5. Ahhh senin sitemini yerim ben... At yarisindaki eşeğe katılıyorum.. Bu ara herkes pek bı youn galiba bende yoktum bı süredir yeni geldim, sana da kolaylıklar diliyorum tüm işlerinde canim

    YanıtlaSil
  6. bende uzun zamandır yokum streslerdeyim bacım sorma sorma haftasonu istemeye geliyorlar :)
    sende pek yoğunmuşsun kuzum kolaylık versin :)

    YanıtlaSil
  7. meşgul olduğunu anlıyoz herhalde.
    :)

    YanıtlaSil
  8. @sewoo, ne oluyor bize ya :)

    @Nimo, haklısın valla, tüketim çılgınlığı blogları da vurdu, çoğaldıkça değersizleşiyoruz.
    Hiç sorma projeleri ömür törpüsü hepsi!
    Vakit bulursam ekliycem inşallah kombini :)

    @bahar006, sağol tatlım öyleyim bu aralar :)

    @At yarışındaki eşşek, bir süredir takip edemiyorum öyleymiş galiba :)

    @gözde'nin gözünden, sağol canım, iş güç olsun da çalışalım yeter ki :)

    @ssdesignbutik, ooo senin durum daha vahimmmiş :) Hadi bakalım asıl sana kolay gelsin :)

    @deep, akıllı adamın hali başka oluyor ya :)

    YanıtlaSil
  9. kuzum ben de 10 gündür yokum kimse ortalıkta yok ondan kimseden ses çıkmıyo :)kolay gelsin canım bu arada

    YanıtlaSil
  10. @tubitos, sağol canım benim, demek herkes yoğun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...