13 Şubat 2012 Pazartesi

Mim: Kişisel Harem :)

Deep beni mimlemiş. Kişisel haremimizi kurmak gibi çok eğlenceli bir görevimiz var. Benim için hiç de zor olmayacak, zaten çoğunu siz de biliyorsunuz :)

Jonathan Rhys Meyers
Haremimin gözdesi tabiki de Henry'im biricik kralım.

 jonathan rhys meyers

Videonun 27. saniyesinden itibaren seyrederseniz neden gözde olduğunu anlarsınız :)

Ian Somerhalder
Vampir fantazimin son harikası. Nedir o gözler, o delici bakışlar!

Jon Kortajarena
Roberto Cavalli defilesinde görüp hayran olduğum arkadaş. Onu da haremime almasam olmazdı :)



Robert Pattinson
Sadece Edward halini alayım. Soğuk ve tekinsiz bakarken güzel :)



Kiefer Sutherland
24 dizisiyle gönlüme taht kuran asi olgun serserim benim!


Mat Gordon
Paco Robanne reklamında görüp vurulduğum yaratık. O nasıl bir karizmadır ya!

Parmak şıklatması bile iç gıcıklayıcı!


Görüldüğü üzere benimkilerden harem falan olmaz ancak yönetim kurulu toplanır. Ben erkekte lider ruh seviyorum :)
Yeter bu kadar daha fazlasıyla baş edemem :)


mimlendiniz!!!

7 yorum:

  1. Son sözüne cok güldüm : D Gercekten hepsi birer lider ve cok yakisiklilar ; )

    YanıtlaSil
  2. 3 numara jon pek felaket.
    en havalısı o.
    :)
    24 ne dizi be.
    ama orda elisha cuthbert var bi kere.
    onu da bana yollasana.
    :)

    YanıtlaSil
  3. @viva, ne yapayım huyum kurusun :)

    @deep, elisha ilk sezonlar güzeldi de son sezon biraz tombişlemişti sanki :)

    Her türlü gideri var ama :)

    YanıtlaSil
  4. senin harem süpermiş de hiiç tipim değil bunlar, o yüzden benden yana için rahat olsun ahahah :D

    YanıtlaSil
  5. @Hamide, içime su serptin :)

    YanıtlaSil
  6. Üffff :) Gözüm gönlüm açıldı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...