11 Şubat 2012 Cumartesi

Beyaz Show - Ana Beatriz Barros

Ana Beatriz'i çok beğenirim. Türkiye'ye Adil Işık çekimleri için geleceğini öğrendiğimde çok sevinmiştim. Beyaz'da görünce boşuna sevmiyorum bu kadını dedim. O ne güzellik, o ne asalet...

Kuğu gibi maşallah!

 Bir de sempatik ve hoş sohbet olduğunu anlayınca tekrar hayran oldum kendisine.

Kırmızı elbisesi, mükemmel fiziği, doğal ama özenli saçları ve buğulu yeşil gözleriyle mü-kem-mel-di ♥ 
 

Fotoğraflarının çoğunu profil resmi olarak kullanmışlığım vardır, gözlerindeki o derin bakışlara bayılıyorum ♥

Makyajı sade ve doğal yapılmış. Zaten makyaj biz faniler için :)

Megan Fox faciasından sonra ilaç gibi geldi. Sırf bu yüzden bile yarın Adil Işık'a uğrayabilirim :) Victoria's Secret boşuna olunmuyor, her mankeni ayrı bir güzellik, ayrı bir cevher. Adriana'yı da çok sevdiğim bilinir, bu Brezilyalılara kanım çabuk ısınıyor. Giderken samba bile yaptı, nasıl ısınmasın :)

Sempatik tavırlarını kendiniz de görmek isterseniz kısa bir kaç videosunu buldum.

Ana'nın bacağında ay yıldızlı dövme var. Türk bayrağından esinlenerek yaptırmış, bütün ailesinde varmış. Buna karşılık Beyaz da altta kalmadı ve bakın ne yaptı :)

2 yorum:

  1. Tv'de izlememiştim şimdi senin yüklediğin iki video'yu da izledim gerçekten çok sempatikmiş :) Güzelliğine zaten diyecek yok.

    YanıtlaSil
  2. @Nerwen, daha ne şirinlikler yaptı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...